واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۴۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

راننده زن با خودرو وارد کلانتری شد! + عکس

 تدبیر24  : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مقارن ساعت 12 و 15 دقیقه روز یکشنبه، یک دستگاه خودروی پژو پارس که در کنار خیابان پارک بود و راننده آن زن 27 ساله ای بود، به ناگاه با سرعت زیاد بعد از اینکه نزدیک بود عابری را زیر بگیرد، وارد کلانتری 12 شهرستان رشت شده و همه شیشه های ورودی کلانتری را می شکند.


 

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، افزود: راننده این خودرو خانمی 27 ساله اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بوده که به علت عدم مهارت در رانندگی هنگام بیرون آمدن از پارک، با سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد کلانتری شد.
 
سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه در این حادثه دیوار ورودی کلانتری و شیشه های سکوریت و میز و صندلی و آب سردکن و ... آسیب دیده است، بیان داشت: راننده این خودرو و سرنشین که در داخل خودرو گیر کرده بودند، با کمک مأموران انتظامی از خودرو خارج شده و پس از حضور عوامل آتش نشانی و جرثقیل در محل، خودرو نیز از داخل کلانتری خارج می شود.
 
وی با بیان اینکه راننده خودرو از ناحیه سر و بینی به صورت سطحی دچار جراحت شد، گفت: بعد از تنظیم صورت جلسه و ترسیم کروکی، راننده خاطی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
 
معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: با توجه به لغزندگی سطح خیابان ها به علت بارندگی های چند روز اخیر، رانندگان باید توجه بیشتری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
1
اینم از عجله و امتحان رانندگی!
نظر شما: