واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

ورود 20 قطار گردشگری به اصفهان

 تدبیر24معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته دو قطار گردشگری وارد اصفهان شد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 20 قطار گردشگری وارد اصفهان شود.

محسن یارمحمدیان  در گلپایگان اظهار کرد: گلپایگان در حوزه گردشگری پتانسیل خوبی دارد، به همین خاطر باید در این زمینه بسیار کار کرد. از این وضعیت رنج می‌برم که همه در حد شعار از گردشگری صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که دولتمردان ناچاراً به فکر گردشگری می‌افتند، چرا که اگر نفت را به قیمت 200 دلار بفروشیم و آب هم موجود باشد و در صنعت نیز مشکل آلودگی هوا را نداشته باشیم، باز هم گردشگری با دلایل زیاد می‌تواند مبنای اول قرار گیرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: اکنون که همه به ناچار و اضطرار پذیرفته‌اند گردشگری باید محور اول توسعه قرار گیرد، عملا کار نمی‌کنند. همه باید وارد میدان شوند، اگر هر فرمانداری اعتقادش بر این است و پذیرفته که گردشگری باید محور اول توسعه باشد، آن فرماندار باید بیشترین بودجه را به میراث شهرستان بدهد.

یارمحمدیان با بیان اینکه دیگر شعار بس است و هر کس باید در عمل حامی باشد، افزود: اکنون در حوزه گردشگری تنها مدافع بخش خصوصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و به یک روایتی همه مانع تراشی می‌کنند، متاسفانه فقط همه چیز شعار است و در عمل هیچ کس از گردشگری حمایت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که دولت به صورت جدی در این حوزه وارد نشود و بخش خصوصی را حمایت نکند اتفاقی رخ نخواهد داد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در رابطه با نمایندگی‌های میراث فرهنگی در شهرستان‌ها اضافه کرد: معتقدم نیستم اگر نمایندگی‌ها در شهرستان‌ها به اداره تبدیل شوند مشکلات حل می‌شود و این اقدام خود یک قدم به جلو است.

یارمحمدیان حمایت از بخش خصوصی را مهم‌تر از تخصیص اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: بخش خصوصی را معرفی می‌کنیم، فرماندار دست آنها را بگیرد و کمک کند، چرا که این کار از دادن بودجه نیز مهم‌تر است و اولویت اول بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: ادارات در پیچ و خم و بروکراسی اداری دست بخش خصوصی را بگیرند و کاری نکنند که شخص سرمایه‌گذار کار را رها کند و برود، سایر استان‌ها در کشور از سرمایه‌گذار استقبال خوبی می‌کنند، اما این موضوع ضعف استان محسوب می‌شود، لذا باید دست بخش خصوصی را بگیریم و اجازه ندهیم که به استان دیگر و یا حتی کشوری دیگر فکر کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان یادآور شد: سال گذشته دو قطار گردشگری وارد اصفهان شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 20 قطار گردشگری به اصفهان بیاید، این امر بر حوزه اقتصاد تاثیرگذار است اما معتقدیم که اگر دنبال صدور انقلاب و فرهنگ هستیم این بهترین راه است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: