واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

دنیا تشنه ارتباط با ایران است!

همزمان با توافق جامع هسته ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ هیاتی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان برای حضور در پروژه‎‌های نفتی ایران وارد کشور شدند به طوری که دیروز روز پرکاری برای مسئولان عرصه نفت و گاز و پتروشیمی بود.
تدبیر24:  همزمان با توافق جامع هسته ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ هیاتی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان برای حضور در پروژه‎‌های نفتی ایران وارد کشور شدند به طوری که دیروز روز پرکاری برای مسئولان عرصه نفت و گاز و پتروشیمی بود.
 
حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت حفاری ایران  با اشاره به اینکه حضور این هیئت عالی رتبه آلمانی اثر و تلاش دولت مردان ایران در این برهه است گفت: اثرات حضور این هیئت سریع و خارج را انتظار است و نمود پیدا می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: حضور این هیئت عالی رتبه آلمانی نشان دهنده این است که یک دنیا تشنه ارتباط با ایران است.
 
ادامه اکتشافات دریای خزر در گرو تکنولوژی‌های جدید
 
علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر، با اشاره به اینکه شرکت نفت خزر در قسمت عمیق دریای خزر اقدام به فعالیت می‌کند گفت: این موضوع نیازمند آن است که تکنولوژی مربوط به حفاری و نیازهای اساسی برای ادامه عملیات و اکتشافات در دریای خزر ایجاد شود.
 
وی افزود: این ایجاد رابطه و تعاملات را با هیئت آلمانی به فال نیک می‌گیریم و حداکثر بهره‌برداری از شرکت‌های آلمانی را انجام می‌دهیم.
 
اصولی یاد آور شد: ما سعی خواهیم کرد با هزینه کمتر و ریسک پایین‌تر فعالیت‌های نفتی را در این حوزه با همکاری شرکت‌های آلمانی را انجام دهیم.
 
آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های ذخیره‌سازی نفت با حضور شرکت‌های آلمانی
 
پیروز موسوی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران، با اشاره به اینکه قطعا حضور شرکت‌های اروپایی و خارجی که در طی این مدت نتوانسته اند در کشور ایران سرمایه گذاری کنند بسیار مهم و تاثیر گذار است گفت: این فرصت ارزشمندی است که باید از دانش فنی و انتقال تکنولوژی بیشتر استفاده شود و این جلسات می‌تواند به این بخش کمک کند.
 
وی در ادامه افزود: ما با پدیده و تکنولوژی‌های جدید آشنا می‌شویم و در خصوص بحث ضایعات ذخیره‌سازی و نیز نفتکش‌ها در صورتی ایجاد تکنولوژی‌های بیشتر، این جلسات می‌تواند تاثیرگذار است.
 
توسعه میادین مشترک با حضور شرکت عالی‌رتبه آلمانی
 
سعید حافظی مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره ایران، با بیان اینکه حضور شرکت عالی‌رتبه آلمانی در ایران می‌تواند در توسعه میادین مشترک و نیز سایر میادین تاثیرگذار است، گفت: در بخش ماشینری از جمله توربو ژنواتور و توربو کمپرسور نقش حیاتی در تولید داشته است.
 
وی در ادامه افزود: این تولیدات وابسته به برخی از تجربیات این هیئت است بنابراین می‌توانیم با حضور این شرکت برخی از مشکلات موجود در این حوزه را حل نماییم.
 
حضور فعال شرکت‌های آلمانی در صنعت حفاری
 
هدایت خادمی مدیر عامل حفاری شمال ایران ، با اشاره به اینکه شرکت‌های آلمانی در بحث پیش ساخت دستگاه‌های حفاری و نیز تجهیزات دستگاه‌های حفاری بسیار فعال هستند گفت: در بخش سیستم‌های کنترلی و plc و... یک بازار رقابتی ایجاد می‌شود و ما حق انتخاب بیشتری با حضور این هیئت عالی رتبه آلمانی پیدا می‌کنیم.  
 
خادمی با اشاره به اینکه این هیئت عالی رتبه آلمانی دسترسی مستقیم‌تر به منابع را فراهم می‌کند که امیدوار هستیم از این موضوع به خوبی استفاده نماییم گفت: باید نیازها و کمبودها مدیریت شود و منابعی که به دولت تزریق می‌شود در جاهایی که مورد نیاز است استفاده شود.
 
وی تصریح کرد: حضور این شرکت آلمانی در حال حاضر چاقوی دولبه است اگرخوب استفاده نکنیم صنایعی که در ایران است ضعیف‌تر می‌شود و تمامی داشته‌های ما از بین می‌رود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: