واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

آیا تهران هم گرمتر می‌شود؟

استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، نیمه غربی کرمان، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس، لرستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان ،وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد به سبب رشد ابرهای جوششی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها پیش‌بینی می‌شود.
تدبیر24 استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، نیمه غربی کرمان، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس، لرستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان ،وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد به سبب رشد ابرهای جوششی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها پیش‌بینی می‌شود.
 
از این رو توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی در مناطق یاد شده بکار گرفته شود.
 
همچنین طی سه روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق غرب، مرکز، جنوب شرق و طی دو روز آینده در مناطقی از شرق کشور ابرناکی و در بعدازظهر بارش پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.  
 
در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق غرب کشور نیز بارش پراکنده گاهی با وزرش باد رخ خواهد داد و شدت بارش طی این سه روز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و نیمه شمالی فارس خواهد بود.
 
آسمان تهران امروز صاف است و در ساعات بعد از ظهر برای ارتفاعات رشد ابر گاهی هم وزش باد پیش‌بینی می‌شود.بیشینه دما امروز تهران با 3 درجه افزایش نسبت به روز قبل به 33 درجه خواهد رسید.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: