واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

مرگ با ضربات چوب و چاقو

اختلاف مرگ با ضربات چوب و چاقو را رقم زد.
 تدبیر24: به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان، دوازدهم خردادماه امسال خبر مفقودی جوان 28 ساله به پلیس آگاهی شهرستان قاین خراسان‌جنوبی اعلام شد که با بررسی کارآگاهان آگاهی مشخص شد این فرد به طور ناگهانی گم شده و گوشی وی نیز خاموش است که شک کارآگاهان را بیشتر کرد.

پرونده در دستور کار قرار می‌گیرد و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی به اتفاق کارآگاهان قاین تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند که در روند جمع‌آوری مستندات به فردی مظنون شدند که با هماهنگی‌های قضائی طی دو مرحله در پلیس آگاهی بازجویی شد.

سرهنگ عرب‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی، گفت: در بازجویی‌های پلیس، متهم به قتل خیلی سرسخت بود اما کارآگاهان با روش‌های علمی راز قتل جوان 28 ساله را بعد از 12ساعت پس از دستگیری متهم کشف کردند.

وی افزود: متهم 38 ساله به تشریح قتل پرداخت و گفت: با مقتول اختلاف داشتم و چندین بار پدرم موضوعاتی را درباره او به من گفته بود تا این که کار اصلی خودم را ترک کردم و مدتی در شهرستان قاین مشغول به کار شدم اما مقتول را تحت نظر داشتم.

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه به اتفاق فردی دیگر به منزل مقتول مراجعه کردم و وقتی او را مقابل در ورودی دیدم با او خوش بشی داشتم، او را تعارف کردم و سوار ماشین شد.

متهم 38 ساله تصریح‌کرد: مقتول را به خارج از شهر بردم، وقتی به محل زمین‌های مزروعی رسیدم وی را با ضربات چوب و چاقو به قتل رساندم.

متهم به قتل اضافه کرد: روی جسد را چوب و پهن گوسفند گذاشتم و با استفاده از گازوئیل جنازه را آتش زدم و تا صبح کنار جنازه بودم هر وقت شعله‌های آتش به سمت خاموش شدن می‌رفت دوباره مواد اشتعال‌زا اضافه می‌کردم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: تیم اداره جنایی استان به سرپرستی کارآگاه بازدیدی در محل وقوع قتل حاضر شدند و با راهنمایی متهم آثار به جا مانده را مورد بررسی قرار دادند که پوش گوشی موبایل، روکش پلاستکی آغشته به خون، لکه‌های خون نیز برای نمونه به اداره تشخیص هویت تحویل شد.

عرب‌زاده با اشاره به اقرار صریح متهم و همدستی فردی دیگر، گفت: تحقیقات برای روشن‌شدن اختلافات و بازجویی از همدستان وی ادامه دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: