واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹

دانشجویان دانشگاه امام صادق حامی ظریف شدند

جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه امام صادق(ع) در نامه اي به محمدجواد ظريف وزير امورخارجه ، حمايت خود را از سياست هاي دولت و دستگاه ديپلماسي اعلام داشتند.
تدبیر24: در بخشي از اين نامه كه خطاب به وزير امورخارجه كشورمان است، آمده است:ما جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه امام صادق عليه السلام به شايستگي، تخصص و تعهد تيم ديپلماسي دولت تدبير و اميد اعتماد قلبي و راسخ داريم و ضمن اعلام حمايت خود از سياست هاي مدبرانه و اميد بخش دولت، آرزوي موفقيت و سربلندي حضرتعالي و دستگاه ديپلماسي دولت جمهوري اسلامي ايران در تعالي نام اسلام عزيز و ايران سربلند را داريم.

در ابتداي اين نامه دانشجويان و اساتيد آورده اند: گرچه ايجاد جوّ سياسي بين المللي مثبت نسبت به ايران اسلامي و منزوي شدن آشكار طرح هاي خبيثانه رژيم اشغالگر قدس، كه در طول هفته‌هاي اخير در مناسبات بين‌المللي حاكم گشته، اساساً ناشي از حماسه سياسي آحاد ملت ايران و حضور قهرمانانه ايرانيان هوشيار و با بصيرت در صحنه تصميم گيري بر سرزمين خويش بود، اما هوش، ذكاوت و اخلاصِ شخصيت برجسته و دانشمندي همچون جنابعالي نيز بي ترديد يكي از اركان اصلي به وجود آمدن اين شرايط جديد و اميد بخش است.

اين اساتيد و دانشجويان افزوده اند: اعتقاد داريم تجربيات گران بهاي شما و خلوص نيتي كه آن را با تلاش خستگي ناپذير و هوشمندانه همراه كرده ايد، عامل بسيار مهمي در راستاي استيفاي حقوق كامل ملت ايران در كنار اعتمادسازي بين المللي، جلوگيري از افزايش تنش‌ها، تنش‌زدايي و لغو كامل تحريم‌هاي ظالمانه و غير انساني خواهد بود.

در نامه جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه امام صادق (ع) به ظريف همچنين آمده است: «اميد است اقدامات حكيمانه دولت و رئيس جمهور محبوب و تواناي جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر روحاني(دامت توفيقه)، كه مورد حمايت رهبر معظم انقلاب اسلامي مي‌باشد، مرضي رضاي حضرت حق و سبب خشنودي حضرت بقيه‌ الله‌ الاعظم (ارواحنا له الفداء)گردد. » 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: