واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

نمایشنامه‌خوانی در برج آزادی

شیوا خسرومهر نمایشنامه «در چشمان خیس اسماعیل» را در برج آزادی خوانش می‌کند.
  تدبیر24: «در چشمان خیس اسماعیل» نام نمایشنامه‌ای با محوریت امام رضا (ع) است که متن آن در جشنواره تئاتر رضوی پذیرفته شده و قرار است در شهریورماه به اجرای عمومی برسد.

شیوا خسرومهر کارگردان این اثر توضیح داد:از آنجا که این نمایشنامه در جشنواره‌های تئاتر رضوی و شهر پذیرفته شده و برای اجرای عمومی آن در شهریورماه هم رایزنی‌هایی با دو سالن در حال انجام است، تصمیم گرفتم یک نمایشنامه‌خوانی هم از آن داشته باشم.

وی گفت: به این ترتیب نمایشنامه‌خوانی «در چشمان خیس اسماعیل» دوشنبه 5 مردادماه ساعت 19 و 45 دقیقه در آمفی‌تئاتر برج آزادی برگزار می‌شود.

به گفته او، در این نمایشنامه‌خوانی 13 نقش‌خوان که از بازیگران اجرای عمومی نمایشم هستند حضور دارند و بسیاری از آن‌ها با نیت قلبی در این کار شرکت کرده‌اند چرا که برخی از آن‌ها تاکنون حتی یک بار هم به شهر مقدس مشهد نرفته‌اند.

خسرومهر با اشاره به اینکه قیمت بلیت این نمایشنامه‌خوانی به نیت امام رضا (ع) 8000 تومان است، افزود: رایزن فرهنگی ایران در حال مذاکراتی با رایزن فرهنگی تاجیکستان است تا این نمایش پس از یک شب اجرا، برای اعضای سفارت این کشور به مدت یک هفته در تاجیکستان به صحنه برود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: