واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سفر قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس به مشهد

 ‌ تدبیر24قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس در ادامه سفر خود به ایران وارد مشهد مقدس شد و از آرامگاه فردوسی، گنجینه و هدایای مقام معظم رهبری، موزه‌های قرآن و فرش و مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی بازدید کرد.

 ایو رسیه، قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس در بازدید از آرامگاه فردوسی از نزدیک با زندگینامه، آثار و اشعار حکیم ابوالقاسم فردوسی آشنا و از بخش‌های مختلف آرامگاه فردوسی بازدید کرد.

در این بازدید که با نقالی و شاهنامه‌خوانی همراه بود، قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس و همراهان وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آرامگاه حکیم توس بیش از پیش با این شاعر و حکیم بلند آوازه ایران زمین آشنا شدند.

همچنین قائم مقام وزیر خارجه سوئیس در ادامه سفر خود به مشهد به حرم رضوی رفت و از گنجینه و هدایای مقام معظم رهبری و موزه‌های قرآن و فرش و مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازدید کرد و از نزدیک با اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی آشنا شد.

ایو رسیه درباره اهداف سفر خود به ایران اظهار کرد: هدفم از این سفر دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران و بازدید از مناطق جنگ زده ایران در دوران جنگ تحمیلی بود و در روزهای پایانی سفرم به مشهد آمدم.

وی در جریان این سفر خود با مهدی عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
برچسب ها: تدبیر24 سوئیس مشهد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: