واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

نبض گیشه سینما در دست چینی‌ها

فیلم سه بعدی و ماجراجویانه‌ی «شکار هیولا» با فروش 46 میلیون دلاری برای دومین هفته پیاپی، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان را کسب کند.
  تدبیر24:  این فیلم هیجانی به کارگردانی «رامان هوئی» که محصول سینمای چین است، به لطف فروش27 میلیون دلاری‌اش در سینماهای چین توانست در نهایت با ثبت فروش 46 میلیون دلار در گیشه بین‌الملل با فاصله کمی از انیمیشن «مینیون‌ها» محصول یونیورسال عنوان موفق‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان را در گیشه از آن خود کند.

انیمیشن «مینیون‌ها» در هفته‌ای که گذشت، 44 میلیون دلار از محل سینماهای 60 کشور جهان فروخت تا مجموع فروش خود در گیشه بین‌الملل را به رقمی بالغ بر 497 میلیون دلار ارتقاء دهد و با احتساب 261 میلیون دلاری که تا به امروز در سینماهای آمریکای شمالی فروش داشته است‌، فروش جهانی 759 میلیون دلار را ثبت کند.

این انیمیشن محصول یونیورسال در دو ماه آینده اکران خود در سینماهای کره جنوبی، ژاپن،‌ ایتالیا‌ و چین نیز به روی پرده خواهد رفت.

فیلم علمی – تخیلی و اکشن «دنیای ژوراسیک» نیز در هفته‌ای که گذشت، 7/3 میلیون دلار از سینماهای 63 کشور جهان به دست آورد تا مجموع فروش خود در گیشه بین‌الملل و آمریکای شمالی را به ترتیب به 917 و 623 میلیون دلار افزایش دهد و با ثبت فروش جهانی 1/54 میلیارد دلار نه تنها پرفروش‌ترین فیلم سال 2015 میلادی تا به امروز باشد بلکه پس از «آواتار» و «تایتانیک» در مکان سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما نیز قرار بگیرد.

قسمت دوم کمدی «تد» نیز با اضافه کردن چهار میلیون دلار از سینماهای 42 کشور جهان فروش خارجی خود را 74 میلیون دلار رساند و با احتساب فروش آمریکای شمالی، تا به امروز به مجموع فروش جهانی بیش از 153 میلیون دلار دست یافته است.

«مرد مورچه‌ای» محصول جدید کمپانی دیزنی که این هفته با فروش 25 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکای شمالی شد، در گیشه بین‌المللی نیز عملکرد خوبی داشت و 35/4 میلیون دلار در 48 کشورجهان فروخت تا به مجموع فروش خارجی و جهانی به ترتیب 120 و 226 میلیون دلار برسد.

انیمیشن «Inside Out» دیگر محصول دیزنی نیز 28/3 میلیون دلار از محل سینماهای 51 کشور جهان فروخت تا مجموع فروش خارجی 229 میلیون دلار در گیشه بین‌الملل و 550 میلیون دلار در گیشه جهانی را به ثبت برساند.

در این میان سینماهای مکزیک با 30 میلیون دلار‌، استرالیا با 22 میلیون دلار، کره جنوبی با 21/8 میلیون دلار و فرانسه با ثبت 20 میلیون دلار تاکنون بهترین بازارهای خارجی انیمیشن «Inside Out» بوده‌اند.

«انتقام جویان؛ عصر اولترون» نیز تا به امروز به فروش جهانی 1/39 میلیارد دلار در گیشه جهانی رسیده است و فیلم «ترمیناتور: پیدایش» که در سینماهای 64 کشورجهان در اکران است تاکنون 219 میلیون دلار در بازارهای خارجی خود فروخته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: