واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

واردات سیب شیلی و پرتغال مصری

هدایت الله میرمرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود قاچاق میوه‌هایی از اعم از سیب شیلی و پرتغال مصری به میدان مرکزی میوه و تربار اظهار داشت: دلالان و عده‌ای از افراد با استفاده از رانت می‌خواهند وضعیت بازار تولیدات داخل را آشفته کنند.
 تدبیر24:هدایت الله میرمرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود قاچاق میوه‌هایی از اعم از سیب شیلی و پرتغال مصری به میدان مرکزی میوه و تربار اظهار داشت: دلالان و عده‌ای از افراد با استفاده از رانت می‌خواهند وضعیت بازار تولیدات داخل را آشفته کنند.
 
وی افزود: بنابر سیاست اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولیدات باید با نظارت و مدیریت از سوء‌استفاده افراد جلوگیری شود زیرا کشور توان صادرات میوه‌هایی همچون سیب و پرتغال را دارد که واردات بی‌رویه می‌تواند منجر به آسیب تولید داخل شود.
 
میرمرادزهی در خصوص واردات پاپایا اظهار داشت: پاپایا میوه گرمسیری است که تولید داخل نمی‌تواند نیاز کشور را تامین کند حال واردات ان از طریق مبادی رسمی و قانونی مشکلی ندارد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی در پایان تصریح کرد: بنابراین محصولاتی که به اندازه کافی در کشور نباشد می‌توانیم از طریق همکاری با کشورهایی که مراودات اقتصادی دارند وارد کنند.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: