واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

رشد صنعت برای اولین بار منفی شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اولین بار در کشور رشد بخش صنعت در سال گذشته منفی شد.
تدبیر24: محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم روز جهانی استاندارد اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار در کشور رشد بخش صنعت منفی شد که امیدواریم این مشکل با تصمیماتی درست برطرف شود.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی تصمیمات مانند علامت‌گذاری کالا به جای تسهیل تجارت باعث کندی تجارت شده که قصد داریم آن را مرتفع کنیم.
وی با تأکید بر لزوم پرهیز از موازی‌کاری بین سازمان ملی استاندارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دیگر، گفت: استاندارد‌سازی برای کاهش هزینه مبادله و افزایش حجم تجارت است و در راستای رشد استاندارد‌سازی در کشور باید استاندارد‌های ملی برون‌سپاری شود.
نعمت‌زاده استفاده از استانداردهای بین‌المللی را دلیلی برای حضور بیشتر محصولات ایرانی در بازارهای جهانی عنوان کرد و گفت: برای توسعه صادرات محصولات مجبوریم استانداردهای جهانی را با فرهنگ خود منطبق کنیم و به عنوان استانداردهای ملی بپذیریم.
وی با بیان اینکه ایران در پذیرش استانداردهای بین‌المللی گام‌های خوبی برداشته است، ادامه داد: برای ورود به جهان تجارت باید شناسایی خوبی از استانداردها داشته باشیم.
نعمت‌زاده که برای اولین بار در دوران وزارت خود در این همایش ملی سخنرانی می‌کرد متن سخن‌های خود را از روی یک نوشته خواند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: