واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

بازار مسکن در رکود است

رئیس اتحادیه مسکن مشهد از رکود در بازار مسکن خبرداد.
 تدبیر24: صادق عابدزاده  بیان کرد: نمی‌توان انتظار داشت که مذاکرات 1+5 به سرعت در بازار مسکن تاثیر بگذارد و آن را از رکود خارج کند.

وی با اشاره به احتمال ایجاد رونق در بازار مسکن طی چند ماه آینده، اظهارکرد: این رونق از لحاظ حجم معاملات خرید و فروش مسکن صورت می‌گیرد و متعاقبا افزایش قیمت را شامل نمی‌شود.

عابدزاده با بیان اینکه بازار مسکن نیز جزئی از اقتصاد است، ادامه داد: افزایش قیمت در بازار مسکن طی چند ماه آینده تنها متناسب با تورم ایجاد می شود و در غیر این صورت هیچ گونه افزایشی در این بازار ایجاد نمی‌شود.

رئیس اتحادیه مسکن مشهد با اشاره به رکود ایجاد شده در بازار مسکن، گفت: این رکود موجب شده تا ساخت‌وساز مسکن و میزان عرضه کاهش و به تبع آن میزان بیکاری افزایش یابد.

وی در مورد برنامه‌ها برای خارج کردن بازار از رکود، عنوان کرد: متولیان اصلی بازار مسکن در بحث قانون و اجرا مجلس و وزارت مسکن و شهرسازی هستند و به عنوان اتحادیه وظیفه‌ای در خصوص برنامه‌ها نداریم.

عابدزاده بیان کرد: رکود در خرید و فروش مسکن موجب می‌شود تا فشار بیشتری به بازار رهن و اجاره وارد شود و قیمت‌ها در این بازار به دلیل تقاضای فراوان افزایش یابد.
برچسب ها: تدبیر24 مذاکرات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: