واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

بیرانوند نباید با یک اشتباه نابود شود

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی رضا بیرانوند اشتباه تاثیر گذاری کرد، ولی نباید به خاطر این اشتباه نابود شود.
 تدبیر24:  محسن سیدی در خصوص اشتباه تاثیر گذاری علی رضا بیرانوند در دیدار نفت مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: فوتبال بازی اشتباهات است وقتی اشتباهی سبب شکست  خوردن تیم شود مربیان باید با روحیه دادن به بازیکن وی را از نابودی نجات داده و روحیه او را برگردانند‌.

وی افزود: در این مسابقه، بیرانوند اشتباه تاثیرگذاری‌ انجام داد و این اشتباه علی رغم شایستگی نفت منجر به شکست تیم‌ ما شد اکنون ما مربیان تیم نفت وظیفه داریم با یادآوری‌ روزهای درخشان این دروازه‌بان آینده دار روحیه وی را برای ادامه مسابقات در سطح مطلوبی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق به دلیل عدم هماهنگی بیرانوند با مدافعان جدید تیم به وجود آمد در فصل گذاشته با  هماهنگی‌ مدافعان و دروازه‌بان تیم نفت مشکلی وجود نداشت سعی می‌کنیم با تمرینات بیشتر روی دروازه‌بان‌های نفت، آنها را به سطح ایده آلی برسانیم منصوریان نیز به عنوان سرمربی تیم سعی در بهبود وضعیت نفت دارد تا تیم با کمتر شدن اشتباهات تاثیرگذار در بازی های آینده نتایج بهتری بگیرد.

 سیدی گفت: در هفته‌های نخست لیگ برتر بسیاری  از دروازه‌بان‌ها با اشتباهات خود سبب گل خوردن تیم‌هایشان می‌شوند که از شایستگی‌ آن ها چیزی کم نمی‌شود به هر حال در تیم نفت هر بازیکنی اشتباه کند باید آن را فراموش و روی بازی های بعدی تمرکز داشته باشد.

 مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تکرار اشتباهات این چنینی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بیان کرد: رقابت های لیگ قهرمانان حکم بازی ملی را دارد عرق ملی سبب می‌شود بازیکنان به بالاترین کیفیت  و هارمونی رسیده و بدون کوچک‌ترین اشتباه این چنینی‌ در خدمت تیم‌ باشند حتم داشته باشید نفت با ارائه زیباترین نمایش الاهلی امارات را از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: