واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
در راستای تکریم اصحاب رسانه:

اقدام شایسته وزیر ورزش و جوانان

فدراسیون های ورزشی، کمیته ملی المپیک، باشگاه ها و معاونت های وزارت ورزش رویه خود را در قبال رسانه های ورزشی و انتقادات رسانه ای تغییر بدهند. روش دولت تدبیر و امید، پاسخگویی در قبال انتقادات است، نه شکایت از منتقدین
تدبیر24: در عصر ارتباطات و در دوره ای که اطلاعات و مفاهیم به سریعترین وجه خود در حال انتقال است، توجه به مقوله رسانه و برخورد حرفه ای با رسانه نشان از نگرش سازنده و تعاملی است که منجر به بهبود وضعیت و کاهش ریسک و خطرات موجود است.

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 در شرایطی که حجمه انتقادات و نارضایتی ها از تیم رسانه ای دولت بالا رفته است،دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از معاون فرهنگی خود خواست به تمامی معاونت های زیرمجموعه وزارت ورزش، فدراسیون های ورزشی، باشگاه های ورزشی مرتبط با وزارت ورزش و حتی کمیته ملی المپیک اعلام کند، شکایت از رسانه های ورزشی و فعالان رسانه ای را پس بگیرند.

وزیر دستور داد کلیه شکایت های مربوط به حوزه ورزش و زیر مجموعه ورزش ایران ملغی اعلام شده و پس گرفته شود. با دستور مستقیم وزیر قرار بر این شده فدراسیون های ورزشی، کمیته ملی المپیک، باشگاه ها و معاونت های وزارت ورزش رویه خود را در قبال رسانه های ورزشی و انتقادات رسانه ای تغییر بدهند. وزیر به معاونت فرهنگی خود تاکید کرده روش دولت تدبیر و امید، پاسخگویی در قبال انتقادات است، نه شکایت از منتقدین( منبع )

پرداختن به این اتفاق نه از جهت اینکه یک رسانه با آزادی خارج از چارچوب دست خود را در انتشار هرگونه مطلبی باز بدارد برای ما خوشایند است، بلکه این اقدام ازین رو قابل تحسین است که در ادوار گذشته و حتی در برخی موارد حال، انقدر عرصه به اصحاب رسانه به تنگ می آید و انقدر آماج تهدیدات و تهمت ها می شوند که راهی جز سکوت و عدم بیان انتقاد را ندارند. 

این اقدام از این رو شایسته است که می تواند سرلوحه دیگر مسئولین، وزرا و دیگر شاکیانی باشد که جز حرص و خود خواهی و تهدید بخاطر ترس از دست دادن جایگاهشان دلیلی دیگری ندارند و با گرفتن تعهد عدم انتشار مطلب ضد، خبرنگار را مطیع خود می کنند.

این اقدام از این رو شایسته است که در زمانی که انتقادات به تیم رسانه ای دولت از جهات گوناگون استراتژیک و فنی در سطح رسانه ها وجود دارد، وزیر ورزش و جوانان خود بار سنگینی از دوش دولت بر می دارد و حسن نیت خود را به جامعه رسانه ای نشان می دهد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: