واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

کاناوارو به بالوتلی هشدار داد

فابیو کاناوارو مدافع سابق تیم ایتایا در صحبت هایی به ماریو بالوتلی هشدار داده که بازیکنان زیادی هستند که می توانند جای او را در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا پرکنند و از او خواسته تا تلاشش را بیشتر کند.
تدبیر24: اسطوره آتزوری معتقد است که بالوتلی در اردوی تیم ملی ایتالیا باید با رقابت سرسختانه تری برای حضور در ترکیب اصلی در مقایسه با تیم باشگاهی اش میلان روبروست و از همین رو از او خواسته تا برای حفظ جایگاهش بیشتر تلاش کند.

کاواناوروی 40 ساله به خبرنگاران گفت:« تیم ملی، تیم باشگاهی نیست. ماریو بازیکن قدرتمندی است ولی بازیکنان زیادی در اختیار تیم ملی هستند.»

در این میان جان مالاگو، رئیس کمیته المپیک ایتالیا هم نظرش را در مورد بالوتلی ابراز کرده و یادآوری نموده که زمان آن فرا رسیده تا بالوتلی مسئولیت بیشتری را بپذیرد:« بالوتلی بازیکنی است که مهارت های تکنیکی بالایی دارد. باید به او کمک شود تا بتواند خودش را از بار فشار مضاعف برهاند ولی نمی توان از او توقع داشت که هرروز سال به کمک تیم بیاید. ماریو باید یادبگیرد تا به خودش کمک کند.»

تیم ملی ایتالیا سه شنبه شب در دیداری تشریفاتی در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپا مقابل ارمنستان قرار خواهد گرفت.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: