واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
مقام قضايي:

راي مرتضوي آماده است

رئيس مجتمع دادگاه‌هاي کيفري يک استان تهران از ابلاغ حکم پرونده سعيد مرتضوي در ارتباط با تامين اجتماعي و کهريزک تا پايان هفته جاري خبر داد.
تدبیر24: رئيس مجتمع دادگاه‌هاي کيفري يک استان تهران از ابلاغ حکم پرونده سعيد مرتضوي در ارتباط با تامين اجتماعي و کهريزک تا پايان هفته جاري خبر داد.

به گزارش تسنیم محسن افتخاري در پاسخ به اين سئوال که وکيل تامين اجتماعي اعلام کرده در مراجعه روز گذشته (دوشنبه) مرتضوي و وکلاي شکات، حکم پرونده به دليل تايپ نشدن ابلاغ نشده است اظهار کرد: راي دادگاه تايپ شده و آماده است اما هنوز در سيستم ثبت نشده است.
رئيس مجتمع دادگاه‌هاي کيفري يک استان تهران افزود: تا پايان هفته جاري، حکم دادگاه در خصوص اين پرونده به طرفين ابلاغ مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، سعيد مرتضوي دادستان وقت تهران و مديرعامل پيشين سازمان تامين اجتماعي در اين پرونده با گزارش کميته تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي و شکايت تامين اجتماعي به عدم تمکين نسبت به راي هئت عمومي ديوان عدالت اداري و تحصيل مال از طريق نامشروع متهم شده است. وي همچنين با شکايت روح‌الاميني اولياء دم يکي از کشته‌شدگان حادثه بازداشتگاه به معاونت در قتل محکوم شده است.

اين پرونده پس از صدور کيفرخواست از سوي دادستاني تهران، طي هفت جلسه در شعبه نهم دادگاه کيفري يک استان تهران به رياست قاضي کشکولي رسيدگي شد و 25 مرداد ماه حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي معاون اول و سخنگوي قوه‌قضاييه در هشتادوسومين نشست خبري خود با خبرنگاران از صدور حکم اين پرونده خبر داد و گفت: مرتضوي در اين پرونده در ارتباط با برخي اتهامات، تبرئه و در نسبت به برخي اتهامات نيز به حبس و رد مال محکوم شده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: