واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

یک دقیقه آخر حرفه‌ای نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مجموعه تیمش گفت: در دقیقه آخر بازی با ملوان باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم.
  تدبیر24: علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ملوان که با تساوی 3 به 3 پایان یافت، اظهار کرد: این بازی برای ما سه نکته داشت. اول اینکه بعد از اینکه یک گل عقب افتادیم خیلی خوب برگشتیم و روند خوبی داشتیم. نکته دوم اینکه توانستیم بازی یک بر یک باخته را 2 بر یک پیش بیفتیم و فقط روی یک غفلت یا بی‌تجربگی بازی به تساوی کشیده شد. نکته سوم این است که توانستیم باز هم به بازی برگردیم و 3 بر 2 جلو بیفتیم اما در دقیقه آخر حرفه‌ای عمل نکردیم و بازی مساوی شد.

وی افزود: وقتی می‌گویم حرفه‌ای نبودیم منظورم فقط بازیکنان نیست. هرگز به این معتقد نبوده‌ام که در مساوی و باخت همه تقصیرها به گردن بازیکنان است بلکه تمام مجموعه تیم باید در دقیقه آخر حرفه‌ای عمل می‌کرد و مانع از این می‌شد که بازی به تساوی کشیده شود. ما در آن لحظات حتی به قیمت گرفتن یک کارت زرد باید آن یک دقیقه را تلف می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که در طول بازی چندین بار به عملکرد داور اعتراض کرده بود درباره عملکرد داور در این بازی نیز گفت: معتقدم نباید قداست داوران را زیر سوال ببریم. درست است که در طول بازی چندین بار به داور اعتراض کردم اما معتقدم پس از بازی دیگر نباید درباره داوری صحبت کنیم. در کشور ما آنقدر کارشناس داوری وجود دارد که خودشان این کار را انجام می‌دهند.

وی همچنین گفت: می‌گویند ممکن است گل سوم ملوان آفساید بوده باشد اما من می‌گویم حتی اگر هر سه گل ملوان هم آفساید بوده باشد، اکنون دیگر از هیچ کس برای ما کمکی برنمی‌آید و اگر همه ایران هم بگویند که گل‌های ملوان صحیح نبوده، دیگر کاری نمی‌شود کرد و این نوشداروی پس از مرگ سهراب خواهد بود.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر در پیش بودن بازی با الاهلی امارات این بازی را سبک گرفته و تیم ضعیف‌تری به میدان فرستاده است گفت: من هرگز تیمم را نه سبک می‌چینم و نه سنگین. 23 بازیکن دارم که همه را با تفکر جذب کرده‌ام. همه بازیکنان ما در یک سطح هستند و ما بازیکن سبک نداریم. اگر بازیکنی را سبک می‌دیدیم هرگز جذبش نمی‌کردیم.

وی درباره دیدار با الاهلی نیز گفت: هفته بعد بازی بسیار سختی داریم. حریف ما نسبت به پارسال کلی تغییر کرده است. این تیم در این مرحله 70-60 میلیارد هزینه کرده و چند بازیکن خوب جذب کرده است. هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که یک تیم در یک هفته با یک ترکیب به میدان برود و هفته بعد چندین بازیکن جدید گرفته باشد. اصول فوتبال در کشورهای حوزه خلیج فارس شکسته می‌شود.

منصوریان ادامه داد: بازیکنان ما باید باهوش باشند و بدانند که دیدار سختی برابر الاهلی دارند هرچند بازیکنان ما همیشه در آزمون‌های سخت خوب کار کرده‌اند. آن‌ها می‌دانند که به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پرچم کشور را در دست دارند و باید از آن دفاع کنند.

سرمربی نفت همچنین گفت: تیم‌های حوزه خلیج فارس همیشه از بازی برابر تیم‌های ایران در ورزشگاه پراز تماشاگر آزادی هراس دارند. اگر ما برابر الاهلی در آزادی تنها بمانیم، روزگار سختی خواهیم داشت. امیدوارم همه هواداران فوتبال در ایران از آبی و قرمز گرفته تا سپاهانی، فولادی و تراکتوری و... به ما کمک کنند تا نمایش خوبی داشته باشیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: