واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

ساختار برجام را نمی‌توانیم تغییر دهیم

یک نماینده مجلس با بیان این‌که ما نمی‌توانیم تغییری در ساختار برجام ایجاد کنیم، گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد و ما در بررسی‌ها بگوییم که ما قبول نداریم باید منتظر عکس‌العمل بین‌المللی مسأله هم باشیم.
 تدبیر24: مسعود پزشکیان  با تأکید بر این‌که ساختار برجام نمی‌تواند دست خورده و تغییر پیدا کند،‌ گفت: اگر این کار بشود یعنی همان کاری را کرده‌ایم که نتانیاهو و تندروهای سنای آمریکا می‌خواهند.

وی افزود: به نظرم نباید در این روند پیش‌قدم شویم؛ چرا که ما نمی‌توانیم ساختار برجام را تغییر دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: اکنون که اعضای کمیسیون ویژه بررسی کننده برجام انتخاب شده‌اند می‌خواهند بررسی کنند ببیند که در کلیات این دستاوردها و تلاشی که کارشناسان ما انجام داده‌اند به نفع مملکت بوده است یا خیر و یا آن چارچوب‌هایی که می‌گویند از خطوط قرمز عبور شده آیا چنین است.

پزشکیان ادامه داد: اگر ما بخواهیم چیزی را تغییر دهیم این دفعه مانند گذشته نیست، زیرا در جریان این موضوع ما گفت‌وگو و صحبت کرده‌ایم و دو سال کل دنیا صحبت کرده‌اند. اگر یک دفعه بگوییم که ما قبول نداریم باید منتظر عکس‌العمل بین‌المللی این موضوع باشیم و مانند گذشته نیست؛ یعنی حالا آمریکا و برخی از کشورهایی که علیه ما بوده‌اند به نوعی میان آنها جدایی افتاده است و ما اگر الان چنین حرفی بزنیم با این کارمان ممکن است آنها را با یکدیگر ارتباط دهیم که جای بحث بسیاری دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: