واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

مسکن مهربه بخش پایانی رسیده است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:مسکن و شهرسازی به بخش پایانی مسکن مهررسیده است و اشکالاتی جزئی مانده است که در تعاونی ها زیاد شده است.
تدبیر24: علیرضا خسروی  در گفت و گو با اکونیوز،در خصوص به تاخیر افتادن مسکن مهر پرند گفت:علت تاخیر بروز اشکلاتی درفرم های ثبت نام متقاضیانی است که  برایشان خانه در نظر گرفته شده است،ولی با این حال کار بزرگی  شروع شده  و به انتهای قله رسیده است و  باید دست به دست هم داد تا پرونده مسکن مهر بسته شود.
وی در ادامه افزود: به هر طریقی باید در دولت تدبیر و امید پرونده جدیدی برای تامین مسکن نیازمندان گشوده شودودراین ارتباط تفکراتی نو وتازه دراین بخش تزریق شود.
 عضو کمیسیون عمران مجلس درخصوص بروز مشکلاتی ازسوی پیمانکاران وبلاتکلیفی درزمان اتمام پروژه هاتصریح کرد:مشکلاتی که در کلانشهرها و شهرهای مشابه آن وجود دارد یکی یکی مشخص می شود و خیلی زود رفع خواهد شد، اما این بلاتکلیفی سبب شده است که بعضی از پیمانکاران به قوانین احترام نگذارند و از طرفی ضرر متوجه مردم شود.
وی گفت:مطالبات مردم می تواند وزارت خانه را از بلاتکلیفی در بیاورد و توجه آنها را  جلب کند.
علیرضا خسروی در ادامه افزود:90 درصد کارها انجام شده است فقط4 الی 5 درصد باقی مانده است که اگر وزارت خانه افرادی با اختیارات کامل مسئول رسیدگی به زیر ساخت ها ،بانک و تعاون تعیین نماید مشکلات حل خواهند شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار اکونیوز مبنی براینکه بانک مسکن پرداخت تسهیلات 30میلیون تومانی را برای مسکن مهر نپذیرفته است افزود:بانک منافع خودش را در نظر می گیرد ولی باید از بانک مسکن تشکرکردبه دلیل اینکه نسبت به بانک های تجارت،ملی،ملت و....به تعهدات خود خیلی خوب عمل کرده است و  کم حاشیه تر از همه بوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه خاطر نشان ساخت:وزارت خانه عملکرد مشخصی ندارد اگراین عملکردوشرح وظیفه مشخص شود سایر بانک ها نیز به تعهدات خود به نسبت خوبی عمل خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: