واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
نجفقلی حبیبی:

دوره کفن پوشی تمام شده است

اين افراد كساني هستند كه تا كنون امكانات فراواني را در اختيار داشتند و توسط همان اختيارات و قدرتشان به آزار و اذيت فراواني پرداختند و اكنون از شرايط پيش آمده ناراضي اند.
تدبیر24:  دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در واكنش به افراطيوني كه به تخريب شخصيت و راه انداختن هجمه رسانه اي عليه هاشمي و خاتمي پرداخته اند، گفت: اين افراد كساني هستند كه تا كنون امكانات فراواني را در اختيار داشته اند و توسط همان اختيارات و قدرتشان به آزار و اذيت فراواني پرداختند و اكنون از شرايط پيش آمده ناراضي اند.
افراد حق مخالفت كردن را دارند اما بايد انتقادي سازنده باشد و نبايد با اهانت كردن و نظم جلسات را برهم زدن بخواهند كه مخالفت خود را نشان دهند.
وي ادامه داد: سخت است كه با اين افراد به صورت خوشبينانه برخورد كرد و سعي و تلاششان در راستاي اين است كه سخناني را مطرح كنند كه نشان دهند از حمايت امام برخوردار هستند.
حبيبي توضيح داد: اين افراطي‌گري‌ها را پس از سفر روحاني به آمريكا نيز شاهد بوديم ممكن است عده اي با مذاكره با آمريكا مخالف باشند اما بايد توجه كنند كه اين سياست با بيان نرمش قهرمانانه از جانب رهبري مورد موافقت واقع شده بود.
رئيس سابق دانشگاه علامه طباطبايي ادامه داد: اين افراد جريان محدودي و كم جمعيتي هستند كه همه جا هم هستند و نيايد حضورشان را در همه جا فرض بر تعداد فراوانشان گذاشت كساني هستند كه از نتيجه انتخابات راضي نيستند و فرصت هاي خود را از دست رفته مي بينند.
وي تاكيد كرد: اين افراد كساني هستند كه تا كنون امكانات فراواني را در اختيار داشتند و توسط همان اختيارات و قدرتشان به آزار و اذيت فراواني پرداختند و اكنون از شرايط پيش آمده ناراضي اند.
حبيبي تلاش اين افراد براي تخريب شخصيت ها به علت نگراني از دست رفتن قدرت خود دانست و ادامه داد: اين افراد به بهانه حفظ آرمان هاي امام و انقلاب به افراطي گري روي مي آورند و كارهاي خود را توجيه مي كنند.
اين فعال سياسي ابراز داشت: اكنون اظهار نظرهاي نظام و راي مردم نشان از رضايت عمومي ازسياست ها و وقايع اخير خبر مي دهد و اين افراد بايد بدانند كه مسئولين، رهبري و مردم همه براي منافع ملي تلاش مي كنند و به مسائل آگاه هستند.
وي با بيان اين كه بستن دهان مخالف كار درستي نيست و به مخالف بايد اجازه سخن گفتن داد توضيح داد: نبايد ما رويه گذشته را كه مانع سخن گفتن مخالفان مي شدند پيش بگيريم اما اين افراد بايد بدانند كه با افترا، خشونت، اهانت نمي توانند راه به جايي پيدا كنند.
حبيبي اظهار داشت: اين افراد بايد بدانند كه دوره ي سبك هاي اعتراض سابق مانند كفن پوشيدن تمام شده است و بايد به استدلال سياسي روي بياورند.
منبع:سلام نو

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
1
0
ما کفن نمی پوشیم ما جین می پوشیم! تا هم به دهان نتانیاهو بزنیم و هم خیال تو را راحت کنیم ولی با شلوار جین هم مخالف افکار منحرف شما خواهیم بود.
نظر شما: