واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

احتمال تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه

وال استریت ژورنال به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که اتحادیه اروپا احتمالا تحریم‌ها علیه تعدادی از مقام‌ها و شرکت‌های روسی را تا مارس 2016 تمدید خواهد کرد.
  تدبیر24:  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وال استریت ژورنال گزارش داد، منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کرد‌ه‌اند که اتحادیه اروپا در نظر دارد تحریم‌ها علیه 190 مقام و شرکت را تا مارس 2016 تمدید کند؛ این مقام‌ها و شرکت‌ها یا روسی هستند یا از جدایی‌طلبان شرق اوکراین.

تحریم‌های کنونی که شامل توقیف دارایی‌ها و ممنوعیت سفر می‌شود، در حال حاضر 151 فرد و 37 شرکت را در بر می‌گیرد و تا 15 سپتامبر یعنی حدود دو هفته دیگر اجرایی است.

به گفته منابع آگاه، قرار است مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا طی نشستی که امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود، درباره تمدید تحریم‌های روسیه تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند. مقام‌های اتحادیه اروپا درباره چگونگی ادامه فشارها علیه مسکو در راستای اعمال توافق‌های مینسک رایزنی خواهند کرد.

غرب تاکنون چندین دور تحریم‌هایی را در پی بالا گرفتن مناقشات در اوکراین علیه روسیه اعمال کرده است. این تحریم‌ها به اتهام مداخله مسکو در امور داخلی اوکراین وضع شده؛ اتهامی که طرف روسی آن را تکذیب می‌کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: