واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۷۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

پشت پرده عدم حضور نماینده دولت در گفتگوی ویژه خبری

زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یکطرفه حرفهای خود را علیه برجام اعلام کرد بدون آنکه حرفهای طرف مقابل را نیز لحاظ نماید.

تدبیر24:برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار نماینده دولت از پشت درب استودیو، به خانه برگشت!

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 گفتگوی ویژه خبری که امشب قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس كميته بررسي برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با بهانه جویی زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

زاکانی که از مخالفان سرسخت برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری اعلام می کند حاضر نیست در برابر دکتر بعیدی نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد! 

مسئولین برگزاری برنامه نیز در اقدامی، از دکتر بعیدی نژاد، عذرخواهی می کنند و به او می گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!

گفتگوی ویژه خبری شب گذشته با اجرای حسین رنجبران در حالی روی آنتن رفت که زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یکطرفه حرفهای خود را علیه برجام اعلام کرد بدون آنکه حاضر باشد حرفهای طرف مقابل را نیز لحاظ نماید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Japan
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
10
3
دیدار رهبری با اعضاء مجلس خبرگان؟؟؟ از خبر این دیدار در سایتتان اثری دیده نشد .شما اخبار مربوط به رهبری را هم سانسور میکنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
1
2
چند روز دیگه معلوم میشه که دروغ گفتی
این هم از اون داستانهاست که فقط از ذهن شماها بیرون میاد
نظر شما: