واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
در نشست صمیمی مدیران مسئول مطبوعات با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد:

انتقاد و تقدیر مدیران مسئول مطبوعات از گودرزی

مدیران مسئول، دکتر گودرزی را به خاطرکاهش آفت غوغا سالاری در گستره ی رسانه های علاقمند و دلسوز ورزش در دولت تدبیر و امید ، مورد تقدیر قرار دادند.
تدبیر24:امروز شنبه چهاردهم شهریور 1394، مدیران مسئول رسانه ها، در سالن اجتماعات این وزارتخانه، با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.
در این نشست صمیمی، که سه ساعت به طول انجامید، پس از بحث و تبادل نظر بین مدیران مسئول رسانه ها و دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مطالبات و توقعات این مدیران از سکاندار کشتی ورزش ایران، مطرح شد.
مدیران مسئول رسانه ها از وزیر ورزش و جوانان، شفاف سازی  امر اطلاع رسانی در راستای خدمات گسترده ی دولت یازدهم در دو حوزه ورزش و جوانان را خواستار شدند.ضمن اینکه
گسترش نقد و انتقاد همراه با ترویج روحیه امید و نشاط برای مردم را مورد تاکید قرار دادند.
تخریب  و غوغا سالاری به عنوان آفت مهم برخی از رسانه های ورزشی، مورد مهم دیگری بود که مدیران مسئول مطبوعات، خواهان تحقق آن شدند.بنا بر این گزارش، این مدیران مسئول، دکتر گودرزی را به خاطرکاهش آفت غوغا سالاری در گستره ی رسانه های علاقمند و دلسوز ورزش در دولت تدبیر و امید ، مورد تقدیر قرار دادند.
مطرح شدن بیش از پیش انتظارات  جوانان از دولت تدبیر وامید و همراهی با خواستهای آنان ، از دیگر موارد درخواستی مدیران مسئول رسانه ها بود .در پایان این دیدار، تمامی مهمانان رسانه ای وزیر، وی رابه خاطر پیگیری موضوع ورزش پاک و مقابله با فساد ، مورد تقدیر قرار دادند و  از برخی از تصمیمات اشتباه فوتبالی که وفت و انرژی وزیر ورزش را نیز،  معطوف به خود می کند انتقاد کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: