واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

تله برای خریداران مسکن

برخی از سایت‌های فروش مسکن در فضای مجازی برای القای ارزانی برخی ازواحدهای مسکونی به جای آنکه آدرس دقیق ملک را به خریداران بدهند، تنها به نام بردن اسم محله اکتفا می‌کنند.
تدبیر24:  برخی از سایت‌های فروش مسکن در فضای مجازی برای القای ارزانی برخی ازواحدهای مسکونی به جای آنکه آدرس دقیق ملک را به خریداران بدهند، تنها به نام بردن اسم محله اکتفا می‌کنند.
 
 به طور مثال، قیمت آپارتمان در خیابان‌های غربی تهرانپارس با آپارتمان‌های شرقی متفاوت است یا در منطقه یوسف آباد خیابان‌های ابن سینا و مستوفی نسبت به سایر خیابان‌های این محله از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع دلالان مسکن که در فضای مجازی دست به تبلیغات ملک می‌زنند. بدون آنکه مشخصات کامل ملک را اعلام کنند و برای آنکه خریداران را قانع کنند که حتما به دیدن ملک بروند تنها قیمت پایین ملک را اعلام می‌کنند.
 
به‌طور مثال در منطقه افسریه قیمت هر متر مربع آپارتمان چند ساله زیر 2 میلیون و 700 هزار تومان نیست، اما بارها آپارتمان‌هایی در این منطقه معرفی شده که نرخ آنها کمتر از متری 2 میلیون تومان است . این قیمت مربوط به برخی از محله‌های منطقه خاوران است که کمتر مرغوبیت دارد و به دلیل وجود برخی از مشکلات ترافیکی وآسیب‌های شهری خریدار کمتری دارد.
 
این تله‌های تبلیغاتی گاهی هم جواب می‌دهد. خریداران نا آشنا به محله با دیدن تفاوت چشمگیر قیمت آپارتمان‌ها با ویژگی‌های یکسان، با وجود فاصله یک خیابان یا یک کوچه اقدام به خرید ملک می‌کنند و بعدها با آشنا شدن با منطقه متوجه ترفند این دلالان می‌شوند.

 
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: