واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

از جام جهانی سهمیه المپیک نمی‌گیریم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: ظرفیت والیبال ایران همین مقدار است و باید توقعات را کمتر کرد.
 تدبیر24: بهنام محمودی با طبیعی خواندن شکست ایران مقابل لهستان گفت: باید بپذیریم سطح و ظرفیت والیبال ایران همین مقدار است و نباید توقعات نابجا داشت.

وی افزود: به اعتقاد من امروز عملکرد ایران مقابل لهستان بسیار خوب بود اما تغییر تاکتیک و بالاتر بودن سطحی فنی لهستانی‌ها منجر به شکست تیم ما شد.

وی با بیان این که اختلاف تیم والیبال ایران با بهترین‌های جهان کمتر از پنج درصد است، اظهار کرد: پشتوانه‌سازی، حمایت و دادن روحیه به ملی‌پوشان می‌تواند در بازی‌های این چنینی این اختلاف را کاهش دهد.

محمودی با رد هرگونه اختلاف در تیم ملی گفت: متاسفانه برخی‌ به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ملی هستند و با انعکاس این اخبار تلاش می‌کنند به خواسته‌های خود نزدیک و نزدیک‌تر شوند. من هیچ اختلافی در تیم ملی نمی‌بینم و اعتقاد دارم برخی بزرگ‌نمایی و سیاه نمایی‌ها در حال ضربه زدن به والیبال ایران است.

وی درباره کسب سهمیه المپیک در این رقابت‌ها نیز گفت: در این بازی‌ها نمی‌توانیم سهمیه المپیک کسب کنیم اما اعتقاد دارم در رقابت‌های پیش رو این اتفاق برای والیبال ایران رخ خواهد داد.

تیم والیبال ایران امروز در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های جهانی با نتیجه 3 بر 2 مقابل لهستان شکست خورد. ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل آرژانتین سه بر یک مغلوب شد و در دیدارهای دوم و سوم نیز به ترتیب مقابل تونس و ونزوئلا به برتری رسید.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: