واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

حامد بهداد را با اجرایی متفاوت ببینید

کارگردان نمایش "عشق من حامد بهداد" گفت: نمایش " عشق من حامد بهداد" در چهارشنبه تئاتر شیراز اجرا می‌شود‌.
تدبیر24سیاوش صفری‌‌نژاد، با اشاره به اجرای نمایش "عشق من حامد بهداد" اظهار داشت: نوع اجرا در این نمایش بسیار منحصربه فرد است و با تمام نمایش‌هایی که تا به امروز اجرا شده تفاوت دارد. 
 
وی با اشاره به اینکه همه شخصیت‌های نمایش واقعی هستند عنوان کرد: در نخستین دقایق نمایش مخاطب حس نمی‌کند که نمایش شروع شده و بازیگران ارتباط خیلی خوبی را با مخاطب برقرار می‌کنند. 
 
صفری‌نژاد با بیان اینکه این نمایش مخصوص اجرا در کافی‌شاپ است گفت: در نمایش "عشق من حامد بهداد" با تمام بازیگران مطرح ایران شوخی می‌شود و برای واقعیت بخشیدن به نمایش آن را برای اجرا در شیراز تغییر داده‌اند. 
 
وی با بیان اینکه اجراهای گذشته‌اش اغلب حرکت محور بوده است خاطرنشان کرد: با انتخاب و اجرای این نمایش خواستم در بخش دیالوگ هم حرفی برای گفتن داشته باشم. 
 
کارگردان نمایش "عشق من حامد بهداد" با بیان اینکه اجرای این نمایش نوعی ریسک محسوب می‌شود گقت: تئاتر اگر بیش از 15 دقیقه دیالوگ داشته باشد برای تماشاگر خسته‌کننده می‌شود ولی در این نمایش حدود 100 دقیقه دیالوگ اجرا می‌شود و شیوه اجرا به نوعی است که مخاطب را جذب می‌کند. 
 
وی با اشاره به دو ماه تمرین فشرده برای اجرای نمایش "عشق من حامد بهداد" عنوان کرد: در 6 ماه گذشته 10 اجرا از این نمایش انجام شده است. 
 
صفری‌نژاد با بیان اینکه اجرای نمایشنامه‌خوانی که در شیراز باب شده حرکت جالبی است، خاطرنشان کرد: هر کاری که برای تئاتر انجام شود مثمر ثمر است به‌شرط اینکه عموم مردم را با تئاتر آشنا کند و به جای یک روز تمام روزهای هفته به تئاتر اختصاص داده شود. 
 
سیاوش صفری‌نژاد سابقه  حدود 40 سال فعالیت در پانتومیم و 20 سال کار تئاتر را در کارنامه هنری خود دارد و در جشنواره فجر سال 83 جایزه بهترین بازیگر را از کانون منتقدان و جایزه بهترین بازیگر اول پانتومیم حرفه‌‌ای سال 88 را دریافت کرده است. 
 
نمایش "عشق من حامد بهداد" نوشته افشین هاشمی چهارشنبه ساعت 19 در کافه کتاب تالار حافظ با بازی حسین پذیره، محمد عابدی، مریم اطمینان و سیاوش صفری‌نژاد اجرا می‌شود و ورود برای عموم آزاد است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: