واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

بانوی تازه مسلمان ژاپنی

خانم «تسوکو بموشینو» بانوی تازه مسلمان ژاپنی که نام "فاطمه" را برای خویش برگزیده به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد و با تولیت آستان و بانوان خادم آستان دیدار کرد.
تدبیر24:خانم «تسوکو بموشینو» بانوی تازه مسلمان ژاپنی که نام "فاطمه" را برای خویش برگزیده به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد و با تولیت آستان و بانوان خادم آستان دیدار کرد.
 
 
خانم فاطمه بموشينو با حضور در يک نشست كه به افتخار وى توسط بخش امور بانوان آستان برگزار شد، داستان مسلمان شدن خويش را براى جمعى از بانوان خادم و زائر بازگو کرد.
 
 
وی طى اين نشست اظهار داشت: برنامه تحقيق پیرامون دین اسلام را با تلاوت قرآن و تفسیر انگلیسی آن آغاز کردم و در این زمینه تفاسیر اهل‌بیت(ع) را مطالعه کردم و از آیاتی که در حق ایشان نازل شده اطلاع یافتم. هر قدر بیشتر مطالعه می‌کردم علاقه بیشتری به اسلام پیدا می‌کردم و تنها به دنبال یک برهان قاطع بودم تا تصمیم نهائى خود را بگیرم. در یکی از روزها وقتی سوره‌ی "یس" را تلاوت می‌کردم واژه‌ی "غافلون" مرا منقلب کرد و در یک لحظه احساس کردم نوری مرا فرا گرفت و دانستم که این نور هدایت است.
 
 
بانوی تازه مسلمان ژاپنی افزود: همچنین وقتی دعای "یستشیر" را برای اولین بار شنیدم احساس کردم به خداوند متعال بسیار نزدیک شده‌ام و اکنون که نزد مولا امیرالمؤمنین(ع) هستم، احساس خوشحالی می‌کنم.
 
 
خانم فاطمه بموشینو ادامه داد: خانواده‌ام به خاطر مسلمان شدنم با من قطع رابطه کرد. اما در عوض من پدری مانند مولا امیرالمؤمنين(ع) دارم كه پدر تمامی بشریت است و اکنون در پیشگاهش هستم.
 
 
گفتنی است در پایان این نشست هدایای متبرکه‌ای از طرف آستان به این میهمان تقدیم شد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: