واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

دولت به ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان و مردان اعتقاد دارد

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دولت اعتقاد دارد باید فرصت‌های برابر برای زنان و مردان ایجاد شود.
 تدبیر24:  اطهره نژادی ، کمبود سهم زنان در مدیریت کشور را ریشه‌دار و تاریخی دانست و افزود: در طول تاریخ فرصت‌های برابری برای زنان و مردان در همه ابعاد جامعه وجود نداشته ‌است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اعتقاد دارد باید فرصت‌های برابر برای زنان و مردان ایجاد شود، عنوان کرد: ایجاد این فرصت‌های برابر در وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور هم گفته شده بود و اکنون هم در تلاش برای ایجاد این فرصت‌ها هستیم.

معاون برنامه ریزی معاونت امور زنان یکی از راه های ایجاد فرصت برابر برای زنان را خواست خود آنها برشمرد و تاکید کرد: زنان ما باید ریسک‌پذیر باشند و علاوه بر اینکه در خانه و خانواده فعالیت دارند، در صحنه‌های مدیریتی هم ظاهر شوند.

وی افزود: البته باید در کنار روحیه ریسک‌پذیری جانب احتیاط را نیز رعایت و از تجربیات سایرین نیز خصوصا در عرصه‌های مدیریتی استفاده کنند.

به گفته وی، در دولت یازدهم نیز به ایجاد فرصت‌های مدیریتی برای زنان توجه شده و چندین معاون در حوزه ریاست جمهوری از زنان هستند.

نژادی با اشاره به اینکه نباید عرصه‌های مدیریتی را تنها در دولت تعریف کرد، یادآور شد: بسیاری از زنان کارآفرین ما در عرصه‌های خصوصی و غیردولتی مشغول به کار هستند که نباید این امر را نادیده گرفت.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: