واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فرگوسن، رونالدو را به مسی ترجیح می‌دهد

سرمربی سابق شیاطین سرخ وارد جدل بی‌پایان مقایسه مسی و رونالدو شد و تاکید کرد که ستاره پرتغالی رئال را به مسی ترجیح می‌دهد.
 تدبیر24: مقایسه بین رونالدو و مسی به یک امر عادی در دنیای فوتبال تبدیل شده است اما این مقایسه از زبان بعضی از چهر‌ه‌های سرشناس فوتبال شنیدنی است. سرآلکس فرگوس سرمربی سابق شیاطین سرخ یکی از این افراد است که مجبور شد رای خود را در این زمینه بیان کند.

فرگوسن ابتدا به ستایش از این دو اعجوبه به فوتبال جهان پرداخت و گفت: این دو بازیکن فراتر از همه هستند. براین باورم که هر بازیکنی در دنیا می‌داند رونالدو و مسی استعداد خیره کننده‌ای در گلزنی دارند. هم رونالدو و هم مسی افتخارات زیادی به دست آورده‌اند. آنها بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کنند. در هر بازی آنها باید برابر مدافعان خشن امتحان پس بدهند اما بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کنند و کنترل خود را از دست نمی‌دهند.

او ادامه داد: من از دیدن بازی‌های رونالدو و مسی لذت می‌برم. آنها عطش سیر ناپذیریی به بازی کردن دارند و دوست دارند که در هر بازی برای تیم محبوب خود به میدان روند. تماشاگردان از دیدن بازی مسی و رونالدو لذت می‌برند و آنها واقعا ستاره‌های بزرگی هستند.

فرگوسن در پایان سخنان خود رای نهایی‌اش را درباره مسی و رونالدو داد و گفت: اگر از من سوال کنید که کدام یک از این بازیکنان بهتر است، بدون شک خواهم گفت که کریستیانو رونالدو چرا که با او کار کرده‌ام و به خوبی این بازیکن را می‌شناسم.

فرگوسن 5 سال در شیاطین سرخ با کریستیانو رونالدو کار کرد و توانست با این بازیکن پرتغالی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. رونالدو در سال 2009 با وجود مخالفت فرگوسن با 80 میلیون پوند راهی رئال مادرید شد و اکنون ستاره نخست این تیم است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: