واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

آلودگی شیر به آب ژاول دروغ است

ادعای رئیس کمیسیون بهداشت دراین خصوص که کارخانجات برای پایین آوردن آلودگی از موادغیرمجاز و آب ژاول استفاده می‌کنند، محلی از اعراب ندارد و كاملا به دلیل بی‌اطلاعی است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایلنا، دبیر انجمن صنایع لبنی ادعای آلودگی شیر به مواد غیر مجاز و آب ژاول را تکذیب و از مدعیان خواست که مدرک ارایه کنند.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به سخن اخیر رییس کمیسیون بهداشت مجلس مبنی بر آلوده بودن شیر تولیدی كشور به آب ژاول، اظهار داشت: تمامی کارخانجات تولید مواد لبنی تحت نظارت سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد قرار دارند و محصولات تولیدی‌ خودرا به شدت کنترل می‌كنند، لذا ادعای رئیس کمیسیون بهداشت دراین خصوص که کارخانجات برای پایین آوردن آلودگی از موادغیرمجاز و آب ژاول استفاده می‌کنند، محلی از اعراب ندارد و كاملا به دلیل بی‌اطلاعی است.

وی باتاکید بر اینکه ادعای آلوده بودن شیر از سوی هرکس باید با ارایه سند و مدرک اثبات شود، افزود: اگر رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اسناد ادعای خود را به همراه نام کارخانه و محصول ارایه کند، انجمن صنایع لبنی و دستگاه‌های نظارتی به شدت با آن برخورد خواهند کرد در غیر این صورت از مقام مسئول انتظار نمی‌رود براساس فکر خود و شنیده چنین مطالبی را مطرح کند.

باکری توضیح داد: بیش از 500 کارخانه تولید محصولات لبنی در کشور فعالیت می‌کنند که 90 درصد کارخانه‌ها عضو انجمن صنایع لبنی هستند، لذا چنانچه هر شخص و ارگانی ادعایی بر آلوده بودن هر محصولی بالاخص درمورد اعضای انجمن طرح کند، می‌تواند آزمایش و نمونه برداری کند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سیستم سختگیر نظارت سازمان استاندارد کیفیت محصولات لبنی را کنترل می‌کند، گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود آب ژاول در محصولات لبنی با برندهای مطرح ارایه نشده و انجمن صنایع ادعای مطرح شده حتی در مورد کارخانجات غیرعضو در این انجمن را قویا تکذیب می‌کند.

دبیر انجمن صنایع لبنی در خاتمه یادآور شد: از مدعیان آلودگی شیر استدعا می کنیم واحد مورد نظر را معرفی کرده تا محصولشان آزمایش و به ارگان‌های مربوطه ارجاع داده شوند تا رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: