واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
گل محمدی :

دربی را بردیم و رفتیم عروسی رهبری فرد

تدبیر24 :سرمربی ذوب آهن که اتفاقا چند روز بعد از دربی در یک بازی حساس باید قابل پرسپولیس قرار بگیرد در این مصاحبه فارغ از قرارداد های همیشگی با خبرنگار ما صحبت کرده و به سئوالات ما پاسخ داده است . این مصاحبه ایست ویژه دربی . از 81 تا آنجایی که ما و آقا یحیی یادمان می آمد: 
* طرفدار کدام تیم هستید یا بودید؟ و الان با توجه به شرایط تیم خودتان یا ارتباط با سرمربی طرفدار کدامشان هستید؟

- فکر کنم برای همه این سوال بدیهی باشد که من طرفدار پرسپولیس هستم. در مورد قسمت دوم سوال شما هم باید بگویم که این هوادارها هستند که باید در این مورد نظر بدهند. من همیشه طرفدار پرسپولیس بوده و هستم و هرکسی هم که مربی این تیم بوده برایش آرزوی موفقیت داشتم. همه می دانند که یحیی گل محمدی اهل ریا و دورنگی نیست. من فوتبالم را مدیون پرسپولیس هستم و این تیم به من هویت داد. 
*چند بار در دربی بازی کرده اید؟

زیاد ... من در 13 دربی با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتم .گل هم زده ام که البته این را می دانید . 
*از بهترین دربی ای که یادتان می‌ آید حرف می زنید ؟

- بهترین دربی بازی 20 تیر سال 76 بود که ما در یک بازی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر بازی را بردیم. یادم می آید که در آن بازی مهدوی کیا، بهنام طاهر زاده و ادموند بزیک گلهای ما را زدند. یادم می یاد که داور یک پنالتی ما را نگرفت و دو توپ ما هم به تیر دروازه برخورد کرد. یک دربی دیگر هم که خیلی خاطره انگیز شد بازی سال 82 بود که پرسپولیس با دو گل برنده بازی شد و من اولین گل بازی و صدمین گل لیگ را به ثمر رساندم گل دوم را هم ابوالقاسم پور زد . یادم هست که آن شب عروسی بهروز رهبری فر بود و ما از استادیوم به عروسی او رفتیم و خیلی خوش گذشت.
*دوست داشتید توی این بازی (همین بازی) سرمربی کدام تیم باشید و چرا؟

- معلوم است که پرسپولیس بعضی از سوالات جزو بدیهیات است(می خندد)
*بازیکن کلیدی و تعیین‌کننده‌ این مسابقه از دید شما؟

- فکر نمی کنم هیچکدام از دو تیم بازیکن خیلی شاخصی داشته باشند. هر دو تیم جوان هستندو در کارهای گروهی عملکرد خوبی دارند. هر تیمی که در این بازی جسارت و در عین حال تمرکز بالایی داشته باشد می تواند از فرصتها بهتر استفاده کند و پیروز زمین باشد. بازی دربی بیشتر یک دیدار روانی است تا فردی.
* از قدیمی‌های دو تیم جای چه کسی در این بازی خالی است ؟

- به عقیده من جای علی کریمی و کریم باقری در پرسپولیس خالی است و در استقلال هم جای سیروس دین محمدی که همیشه در دربی شوتهای راه دور می زد والبته فرهاد مجیدی خالی است.
* این بازی را به عنوان سرمربی ذوب آهن باز هم دوست دارید ؟

- من فکر می کنم که هیجان دربی مثبت است. یعنی بازی استقلال و پرسپولیس هیجان مثبتی در جامعه ایجاد می کند و می تواند شور و هیجان خوبی در جامعه به وجود بیاورد و باعث شود تا مردم را از رخوت و سستی، نجات می دهد. برد در این بازیها می تواند روزهای خوشی را برای اهالی فوتبال و مردم به ارمغان بیاورد و هواداران با برد تیم محبوبشان تا مدتها سرزنده و شاداب هستند. در کل یک فوتبال پویا می تواند جامعه را از سستی نجات دهد
* از بین دو سرمربی کار فنی کدام را بیشتر قبول دارید؟

هر دو مربی یعنی آقای مظلومی و آقای برانکو مربیان من بودند. آقای مظلومی در سال 70 در تیم پورا مربی من بود و آقای برانکو هم که سالها درتیم ملی مربی من بود. و من چیزهای زیادی از او در تیم ملی یاد گرفتم . 
* توصیه فنی برای استقلال؟

- استقلال دفاعش را باز کند (می خندد)
. یک توصیه فنی برای پرسپولیس؟

- پرسپولیس هم بیشتر حمله کنند و بتواند از دفاع باز استقلال استفاده کند و گل بزنند (با خنده )...
برچسب ها: تدبیر24 گل محمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: