واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۷۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

سناریویی که لو رفت!

تخریب گران دولت برنامه ویژه ای! جهت کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای این دوره از نمایشگاه را از فردا 16 آبان کلید خواهند زد

تدبیر24 :بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات درحالی در 16 آبان ماه آغاز بکار خواهد کرد که علیرغم تلاش های صورت گرفته جهت بی حاشیه برگزار شدن آن، با انصراف تعداد محدودی از رسانه های معلوم الحال رو برو شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 بر اساس شنیده ها ظاهرا ایجاد حاشیه برای نمایشگاه مطبوعات در شرایطی که اتحاد ملت و میزان رضایت مردم از عملکرد دولت وقت در بالاترین میزان خود پس از انقلاب اسلامی است در دستور کار برخی از رسانه ها و گروه های خاص قرار گرفته است. حضور حدود 700 رسانه در نمایشگاه امسال یکی از دستاورد های فرهنگی کشور محسوب می گردد و این شکوه و اجتماع کم نظیر مطبوعات، باعث شد تا عصبانیت و تنگ نظری برخی تخریب گران دولت به وضوح رخ عیان کند.

حاشیه های عدم حضور تنها 2 خبرگزاری و 6 سایت خبری به دلایل مالی، کمبود نیروی انسانی و برخی نگاه های سیاسی به قدری نبود تا در برگزاری بزرگترین اجتماع رسانه ای کشور خللی ایجاد کند.

شنیده ها حاکی از آن است که تخریب گران دولت برنامه ویژه ای! جهت کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای این دوره از نمایشگاه را از فردا 16 آبان کلید خواهند زد.

گفته می شود اولین استارت خبری آن با زیر سوال بردن حضور رئیس جمهور در دومین روز نمایشگاه جهت افتتاح آغاز شده است. دکتر حسن روحانی قرار است یکشنبه 17 آبان رسما نمایشگاه مطبوعات را افتتاح و در آیین افتتاحیه نمایشگاه حضور یابد. این بهانه ای شد برای برخی تا اثر عدم حضور چند رسانه را، حضور رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات آن هم برای اولین بار عنوان کنند. این درحالی بود که دولت تدبیر و امید دومین نمایشگاه مطبوعات خود را تجربه می کند و در سال گذشته نیز به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در تهران، حضور ایشان در نمایشگاه اتفاق نیوفتاد. حال که با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته، به دلیل فشردگی برنامه های رئیس جمهور و نزدیک بودن به سفرهای اروپایی دولت، یکشنبه جهت حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزیده شده است، دل واپسان رسانه ای دست از تخریب خود بر نداشته و این را نشان از عدم برنامه ریزی دولت می دانند.

کارنامه دولت یازدهم کسب افتخار در این عمر کوتاه خود کم ندارد. لذا تخریب های بی انصافان اثری در کمرنگ جلوه دادن تلاش ها مجموعه دولت نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
مخصوصا حضور شما تازه به دوران رسیده های زرد کار باعث غرور ملیست در نمایشگاه
نظر شما: