واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

انتقاد معاون رئیس جمهور از وضعیت پروازهای داخلی

در سفرهای گذشته خود نیز بارها و بارها این مشکل را تجربه کرده و حتی در مواردی به لغو کامل پرواز و کنسل شدن برنامه ها و جلسات ایشان منجر گشته است.
تدبیر24 :مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که جهت شرکت در مراسم بزرگداشت فرماندار فقید بندر ترکمن خانم نازقلیچی عازم این شهر بود که با تاخیر دوساعته پرواز در فرودگاه روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 مولاوردی در کانال تلگرامی شخصی خود ( https://telegram.me/molawerdi )نوشت : جهت شرکت در راسم بزرگداشت فرماندار فقید بندر ترکمن خانم ناز قلیچی که ساعت 14:30 برگزار می شود نزدیک به دو ساعت است که داخل هواپیما نشسته ایم و منتظر پرواز! پریشب هم در پرواز بوشهر - تهران تاخیر 5 ساعته را تجربه کردیم. با این وضعیت برنامه ریزی اصلا معنایی ندارد...

ایشان همچنین در سفرهای گذشته خود نیز بارها و بارها این مشکل را تجربه کرده و حتی در مواردی به لغو کامل پرواز و کنسل شدن برنامه ها و جلسات ایشان منجر گشته است.

مطمئنا در این بین مردم کشورمان نیز در معرض این ناهماهنگی ها و مشکلات پروازی کشور قرار گرفته اند که اتخاذ تصمیمات مدیریتی صحیح و سازنده می تواند راه حلی بر این وضعیت اسف بار مجموعه هواپیمایی کشور باشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: