واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۸۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

کاندیداهای معرفی شده حزب کارگزاران عالم و واقف به امور زنان خواهند بود

تدبیر24 :در مراسمی که در آستانه اشرفیه به مناسبت روز دانشچو و معرفی اعضای حزب کارگزاران برگزار شد، نرگس محمد دوست فعال سیاسی دانشجویی سخنرانی را به همین مناسبت ایراد کرد.
به گزارش خبرنگار کلیدملی وی ضمن خیر مقدم به حضار و گرامی داشت یاد شهیدان جنبش دانشجویی افزود :روز معارفه و افتتاح دفتر حزب کارگزاران را باید به فال نیک گرفت که هر دو اتفاق قدمی بوده و است در راه آزاده خواهی و اصلاح طلبی 

در راه دموکراسی و دموکراسی خواهی قدمی بوده که بدانیم همواره مردم ایران به دنبال استقلال طلبی بوده اند و هستند .
خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم خزان احزاب به بهار خود نزدیک  شده
و بحث توسعه سیاسی و توجه به نقش احزاب و نهادهای مدنی مورد توجه قرار گرفته است و دولت تدبیر و امید  تلاش می‌کند در راستای قانون اساسی شرایط را برای آزادی‌های سیاسی و فعالیت احزاب فراهم آورد.

در همین راستا حزب کارگزاران تشکیلات شهرستان آستانه اشرفیه هم در چهار چوب قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با استفاده از تدبیر و بهره‌گیری از خرد جمعی، فعالیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد 

لازم به ذکر است حزب کارگزاران تشکیلات شهرستان آستانه اشرفیه دارای 7 کانون تشکیلاتی است  1-مهندسان  2-فرهنگیان 3- حقوقی 4- بازنشستگان 5- جوانان 6- ورزشکاران 7- بازاریان و اگر اسمی از کانون بانوان نیست به این خاطر است که قایل به تفکیک جنسیتی نیستیم بلکه قائل بر شایسته سالاری فارغ از جنسیت هستیم .

حزبی که به دنبال حضور نخبگان و فرهیختکان است / به دنبال تربیت نخبگان برای کسب کرسی های مدیریتی و نهادهای قانون گذاری کشور به دنبال این امر که برای آن که کشورمان به صورت واقعی با رای مردم اداره شود، باید احزاب را قوی و پویا  کنیم. و انچه را که باید شاکله اصلی یک حزب بدانیم گردش نخبگان است / جلوگیری از تمرکز قدرت ،پیر شدن و فرسوده شدن قدرت 
در اخر عرایضم اشاره کنم که ٬ ما در ماه‌های آینده شاهد برگزاری انتخابات مجلس خواهیم بود انچه در الویت است مصالح ملی است و نقل و قولی می کنم از دبیر کل حزب کارگزاران که گفتند :  تمامی احزاب اصلاح‌طلب در کنار یکدیگر و با هماهنگی کامل برنامه‌هایشان را پیش خواهند برد، حزب کارگزاران از سایر احزاب اصلاح‌طلب جدا نیست و قرار است ما نیز برای پیشبرد برنامه‌های انتخابا‌تی‌مان با مجموعه احزاب و تشکلهای دیگر اصلاح‌طلب در هماهنگی کامل باشیم و ان شاءالله تحت یک ائتلاف به انتخابات مجلس دهم وارد شویم.

اما در حوزه زنان/ در حال حاضر فعالیت‌های زنان نیز معطوف به انتخابات است٬ ولی تمام تلاشمان این است که منحصر به آن نباشد بلکه  تلاش می‌کنیم که شاهد حضور زنان ،همان طور هم که امروز در آستانه اشرفیه میبینید که حضور زنان در این مراسم  چشمگیر و. متفاوت تر از گذشته است به افزایش مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه در عرصه سیاسی و مدنی و همچنین کسب کرسی های مدیریتی باشیم  و بی شک کاندیداهای معرفی شده حزب کارگزاران عالم و واقف به امور زنان خواهند بود .

خداوند حال و احوال قومی را تغییر نداد مگر آن قول در حال و احوال خود تغییر داد سوره رعد آیه 11
از همگی بزرگان بابت حضور گرمشان در این هواس سرد نهایت سپاس را دارم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
دست از عوام فریبی بردارید
نظر شما: