واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۸۳۴
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵
اختصاصی تدبیر24 / نامه معرفی رئیس جمهور به دست مجلس رسید

3سکان مانده وزارت به چه کسی رسید + عکس و سوابق

رئیس جمهور در نامه ای آقایان صالحی امیری، فرجی دانا و فانی را به ترتیب برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد . . .
تدبیر24 : یک منبع آگاه لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : رئیس جمهور در نامه ای آقایان صالحی امیری، فرجی دانا و فانی را به ترتیب برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد .

بنا بر این گزارش نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی مبنی بر معرفی وزرای پیشنهادی دولت «تدبیر و امید» برای تصدی وزارتخانه‌های «آموزش و پرورش»،« علوم، تحقیقات و فناوری» و «ورزش و جوانان» را جهت بررسی صلاحیت آنان از سوی نمایندگان مجلس به دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ارسال کرد.

با معرفی سه وزیر باقی مانده به مجلس شورای اسلامی مجلس 2 هفته زمان دارد تا ضمن بررسی این سه گزینه کابینه دکتر حسن روحانی را تکمیل کند .

در این میان خواندن سوابق این 3 گزینه خالی از لطف نیست :

1- وزارت آموزش و پرورش / دکتر علی اصغر فانی

سرپرست وزارت آموز و پرورش در چند ماه گدشته سوابق درخشانی در این عرصه دارد .

او دانش‌آموخته دوره دکترای رشته مدیریت دولتی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس است. دکتر علی اصغر فانی، مدیرکلی چندین دوره آموزش متوسطه آموزش و پرورش در دوره وزارت حسین مظفر و کاظم اکرمی و همچنین مدیریت مناطق و مدیرکلی آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد. وی در دولت نهم معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در تاریخ اول فروردین ۵۹، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ از تاریخ اول فروردین ۶۰، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال ۱۳۶۴، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۶۴ تا ۶۸، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های ۶۸ تا ۷۲، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های ۷۲ تا ۷۶، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های ۷۶ تا ۷۷، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۷۸، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۸۰، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۸۰ تا ۸۴، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۸ شهریور ۸۴ تا ۱۸ آبان ۸۴، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود. دکتر علی اصغر فانی دارای جوایزی مانند مدیر برگزیده ملی هشتمین جشنواره خوارزمی و مدیر عالی نمونه سومین جشنواره شهید رجایی است. دکتر فانی معاون آموزش و پرورش در دولت خاتمی نیز بوده است. دکتر فانی همچنین یک فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد فرهنگیان میر حسین موسوی بوده است. علی اصغر فانی پیش از این رئیس کمیسیون فرهنگی دبیرخانهشورای عالی انقلاب فرهنگی  نیز بوده است.

2- وزارت علوم تحقیقات و فناوری/ دکتر رضا فرجی دانا

وزیر پیشنهادی علوم پیش از این دارای این سمت ها بوده است :

رضا فرجی دانا پیشتر بین سال‌های1381 تا 1384 ریاست دانشگاه تهران را عهده دار بود. او پیش از انتصاب به عنوان ریاست دانشگاه تهران مدتی ریاست گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی و پس از آن هم به مدت بیش از ۵ سال ( 1376تا 1381)ریاست پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران را برعهده داشت.

از دیگر مسئولیت های او می توان به ریاست مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران بین سالهای 1375 تا  1381 و ریاست انجمن مهندسي برق و الکترونيک ايران (IEEE Iran Section) در سالهای ١٣٨٦ و ١٣٨٧ اشاره کرد.

دکتر فرجی دانا پس از استعفای مصطفی معین در اواخر کار دولت دوم  سید محمد خاتمی، برای احراز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد که رای اعتماد نیاورد.

3-وزارت ورزش و جوانان / دکتر رضا صالحی امیری


صالحی در زمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران معاون فرهنگی ستاد انتخاباتی حسن روحانی بود و معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک را در کارنامه دارد.گفتنی است قبل از انتصاب وی به سرپرستی وزارت ورزش از وی به عنوان کاندیدای این وزارت‌خانه یاد می‌شد و همچنین نامش برای تصدی سرپرستی وزارت علوم و سازمان میراث‌فرهنگی هم مطرح شد .پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران وی به ریاست کارگروه فرهنگی منصوب شد و گمانه‌های بسیاری در خصوص وی پیرامون تصدی چند وزارتخانه مطرح شد.  نهایتاً پس عدم موفقیت سلطانی فر برای کسب رأی اعتماد به عنوان وزیر ورزش و جوانان رئیس جمهورطی حکمی در ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ او را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان ایران منصوب کرد.

وی پیش از این سمت های استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ،مدیر گروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دانشکده مدیریت و اقتصاد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ، معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ،مدیر گروه پژوهشی فرهنگی و اجتماعی پژوهشکده تحقیقات راهبردی و ریاست کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت‌ ملی را در کارنامه داشته است .

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
28
3
توفيقي را خدا به زمين زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فعلا که افکار امثال تو رو خدا به زمین زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مطمئن روحانی بدون دلیل کاری رو انجام نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آدم با شعور(!) مگه خرمشهر هست که خدا آزاد کنه؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اقای توفیقی قرار دبیر انقلاب فرهنگی بشن.خدا تندروهارو به زمین زد چرا که بین مردم جایگاهی ندارن.کلا" 4میلیون تندرو داریم که بین اعتدالگران گم میشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
3
12
یعنی دوست دارم با شمشیر افرطگراها رو دو نیم کنم که نفسمون رو بریدن
باباجان نزدیک یه دهه بردید خردید کشتید...
ولمون کنین دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینا ول کن نیستن!!!
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
6
4
عقب نشینی از چه؟ از کسانی که کارنامه شان احمدی نژاد بود و اختلاس ...... برداشت پول از حساب دولت و بعد ادعای کمک های مردمی تا کی باید در برابر این افراد جاهل و بی خرد کوتاه آمد متاسفم برای روحانی......
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
3
به نام خدا
بی شک آقای فانی از بزرگان دانش کشورمی شوند، لیکن پیشنهاد اینجانب این است که برای وزارت آموزش و پرورش با توجه به حجم نیروی انسانی آن و توصیه های یونسکو و سازمان های بین المللی راجع به توسعه پایدار در کشورها و نقش اساسی آموزش و پرورش در این توسعه، کاندیدا های این وزرا ت می بایستی دارای شرایط زیر باشند:
1-تخصص مرتبط
2- تجربه مرتبط
3-آشنایی کامل با سازمان های بین المللی در خصوص آموزش و پرورش کشورها
4-آشنایی کامل به نقش اساسی انجمن ها ی علمی-پژوهشی و علمی -آموزشی و کانون های صنفی مرتبط
5- شرکت فعال در انجمن های مذکور
6-دارای شهامت و شجاعت عقلی و منطقی نسبت به ارائه و اجرای نظرات مدرن جهانی در خصوص آموزش و پرورش
بنابراین فرهنگیان عزیزمان این حداقل توقع را نسبت به کاندیداها دارند که در صورت داشتن این ویژگی ها وارد این صحنه شوند
با سپاس
محمد مهدی صدیقی خویدک
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا صحیح است
حبیب
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام به نظر من دکتر فانی با توجه به خدمت در پست های مهم آموزش و پرورش در بردارنده تمام صفات فوق است.ایشان دارای تجربه،تعهد وتخصص هستند.مشکلات قشر عظیم فرهنگیان را احساس می کنند.
مهربان توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
3
5
جای دکتر توفیقی واقعا خالیست
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
5
2
به دلمون موند چهارتا آدم حسابی تو کابینه پیدا کنیم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
وزرای روحانی همدل و یکرنگ آماده خدمت به ملتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منظور دست عزیزم اقا یونس وزرائی مثل دولت قبل منظورشونه که این دولت از اون وزرا در این کابینه استفاده نمیکنه.
ارشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
0
0
افرادی مثل یونس خان ها با افکار پلید خود همه چیز را سیاه می بینند.کابینه روحانی از مدیران قوی ، متخصص وپاکدامن تشکیل شده وبه کوری حسودان وباحمایت مردم وهمت این دولت مشکلات کشوردرآینده نزدیک حل خواهد شد و روسیاهی به زغال خواهدماند.
یک اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
0
0
خدا به روحانی توفیق فراوان عطا نماید.
comprar camisetas de futbol tailandia
|
Canada
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
0
0
I appreciate the endeavours you folks put in to share blogs on this sort of kind of subject areas, it was in fact useful. Preserve Posting!
comprar camisetas de futbol tailandia http://camisetas-falsas-unas.greatbyeight.net
نظر شما: