واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷

مازنی: کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده ام نه خبرگان/ مستقل آمده ام

تدبیر24 :حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی گفت: کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده ام نه خبرگان و به صورت مستقل در انتخابات ثبت نام کرده ام.

احمد مازنی در گفت گو با خبرنگار ما گفت: برخی رسانه ها به اشتباه بنده را نامزد مجلس خبرگان معرفی کرده اند که این موضوع صحت ندارد و بنده در حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شدم.

وی همچنین با گلایه از برخی رسانه ها ادامه داد: در برخی رسانه ها از بنده به عنوان یکی از چهره های نزدیک به دولت دهم نام برده اند که موضوع از اساس کذب است و بنده در این دوره از رقابت ها به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده ام.

مازنی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پر شور را شاهد باشیم و بار دیگر شاهد خلق حماسه توسط مردم عزیزمان باشیم و امیدوارم دولت پرتلاش تدبیر و امید برگ زرینی همچون حماسه توافق هسته ای در کارنامه خود ثبت کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا قانون مندی بیش از هر زمان در جامعه نهادینه شود و اهتمام جدی به فراهم آوردن هر چه بیشتر زمینه های مشارکت و رقابت آگاهانه و داوطلبانه مردم داشته باشیم.


لازم به ذکر است سایت خبری تابناک در خبری "مازنی" را کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری معرفی کرده و همچنین پایگاه خبری "خبرآنلاین" نیز وی را نامزد نزدیک به جریان احمدی نژاد معرفی کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: