واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

بستر انتقال تکنولوژی به ایران فراهم شده است

حوزه انرژی بخش مهمی برای توسعه روابط اروپا و ایتالیا با ایران است ،ما هم متوجه این موضوع هستیم که برای انتقال تکنولوژی های مختلف به ایران در این بخش بستر لازم فراهم شده است و می توانیم سرمایه گذاری کنیم
تدبیر24 :جوزپه پریزوسو' روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش گفت : برگزاری چنین نمایشگاهی پس از تحریم را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت : با توجه به فضای ایجاد شده امکان بررسی زمینه های همکاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف انرژی شامل نفت ،گاز و انرژی های دیگر در سطح بین المللی را در ایران مهیا می بینیم .
وی افزود : حوزه انرژی بخش مهمی برای توسعه روابط اروپا و ایتالیا با ایران است ،ما هم متوجه این موضوع هستیم که برای انتقال تکنولوژی های مختلف به ایران در این بخش بستر لازم فراهم شده است و می توانیم سرمایه گذاری کنیم .
پریزوسو با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که به ایران سفر می کند،اظهار داشت :فراهم بودن زمینه ها، قیمت،تکنولوژی های نو،توسعه روابط و غیره عواملی است که برای سرمایه گذاری خارجی در ایران تاثیر گذار است .
وی با بیان اینکه شرکت های خوبی در زمینه های انرژی در ایران فعالیت می کنند به ایرنا گفت : به دنبال همکاری و بررسی برای عقد قراردادهای فنی در زمینه انرژی با ایران هستیم و در این زمینه رایزنی می کنیم .
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دوشنبه شب ( 21 دی ماه ) با حضور 195 شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور ، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
در این نمایشگاه چهار روزه فعالان و صاحب نظران این حوزه در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات می پردازند و شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند.
این نمایشگاه تا 24 دی ماه از ساعت 17:30 تا 22 برپاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: