واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

"خوش شانس" ساخته می شود

نویسنده و کارگردان این اثر محمد رعیت پور خواهد بود که در کارنامه خود نگارش آثار سینمایی چون 5 شب ، عطر خردل و عشق من سینما را دارد .

تدبیر24 :خوش شانس یک کمدی/ درام اجتماعی است و ماجرای فیلم در تهران اتفاق می افتد . محور داستان پسر و دختر جوانی هستند که پس از گذشتن 5 سال از عقدشان به خاطر مشکلات مالی هنوز موفق نشده اند جشن عروسی بگیرند و زیر یک سقف بروند و خانواده دختر بشدت از این ماجرا ناراحت هستند و حتی پسر را تهدید میکندد که اگر طی مهلت تعیین شده دخترشان را به خانه بخت نبرد باید از او جدا شود ، پسر و دختر به هر دری میزنند تا پول مراسم عروسیشان را جور کنند اما هر بار با مشکلات ویژه ای رو به رو میشوند و به نتیجه نمیرسند . بالاخره در برخورد اتفاقی با یک دوست قدیمی که رویای مهاجرت در سر دارد ، از او کمک میخواهند . اما با در گیر شدن او در ماجرا مشکلات چند بار میشود و ...

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این فیلم با همکاری خانه سینماگران جوان و حمایت سرمایه گذاران خصوصی ساخته خواهد شد . نویسنده و کارگردان این اثر محمد رعیت پور خواهد بود که در کارنامه خود نگارش آثار سینمایی چون 5 شب ، عطر خردل و عشق من سینما را دارد .

همچنین محمد رعیت پور در این مرحله حضور امید علومی و نازنین زینب نصیری به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی شده است و پس از تکمیل مراحل نگارش برای اخذ پروانه ساخت راهی وزارت ارشاد خواهد شد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: