واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

کناره گیری محسن دلاویز از انتخابات مجلس+متن بیانیه

تدبیر24 :متن کناره گیری محسن دلاویز از انتخابات مجلس دهم به شرح زیر است:

با یک دنیا شوق و انگیزه به عرصه انتخابات مجلس دهم آمدم. به عهد امید و خدمت.

با عنایت به اینکه در پروسه بررسى صلاحیت‌ها روز بیستم بهمن ماه تایید صلاحیت خود را دریافت نمودم، اما فرصت کوتاه باقیمانده براى ارایه ى برنامه‌ها، فعالیت و رایزنى بسیار اندک بود و صف جوانترهاى قدیمى عاشق خدمت دراز...!!!

گزنده گویى‌ها حتى در فضاهاى آکنده از "باور کهنه به ما "هم پراکنده بود و حسادت‌هاى تمام ناشدنى برخى خبائث هم از ما جلوتر و فرصت دفاع و تدبیر اندک ...

از اینرو با سپاس و قدردانى از همه کسانى که در همین فرصت کوتاه با حمایت و دلگرمى‌هاى خود مرا مورد لطف خویش قرار دادند با سوگند و تاکید بر اینکه با یکایک شما عهد می‌بندم که از تلاش براى خدمت به میهن و مردمم در هر مسوولیتى هرگز کوتاهى نکنم و همچنان بر ارزشها و اصول خود پایبند و متعهد باشم از حضور در عرصه رقابت انتخابات دهم مجلس شوراى اسلامى انصراف می‌دهم و دل می‌سپارم به الطاف بیکران ایزد منان و با افتخار براى سربلندى کشورم در کنار همه مردم شریف ایران هفتم اسفند ماه پاى صندوق راى حاضر می‌شوم و از یکایک اعضاى ستاد خود، هواداران و بویژه جوانان عزیز می‌خواهم به هر وسیله که می‌توانند به شور و شکوه انتخابات یارى رسانند.

این شور، تلاش پرشعورىست براى فردا و سرنوشتمان.

براى آینده بهترمان، بى تفاوت نباشیم مردم عزیز.

امروز "امید" تنها سرمایه ى ما براى تحقق خواسته‌هاى مردم است. کسانى را برگزینیم که به مردم و رهبر و کشور عشق می‌ورزند پاى جوانان بایستند و راه حل واقعى و عملى براى مرتفع ساختن دغدغه‌هاى جوانان داشته باشند رایمان را به سیاستمدارانى بدهیم که به توانمندى جوان‌ها و سپردن امور به دست آنها باور عمیق و اعتماد داشته باشند. به درد آشنایانى که رفاه و معیشت مردم و عزت وطن را به عافیت طلبى و منافع شخصى و حزبى نفروشند. به پاکدستان شریفى که مبارزه اثرگذار و ریشه کنى فساد از هرنوعش را ارزش بدانند و بویژه در برابر مفسدین اقتصادى و ادارى ،مردانه بایستند و از حقوق مردم شریف ایران جانانه دفاع کنند.

انتخاب چنین وکلاى ارزشمندى هم حق ما و شماست و هم تنها فرصت آرامش و آسایش و پیشرفت ایران. این فرصت تاریخى را قدر بدانیم.

امروز، نخستین روز آینده ماست...

فرزند کوچک مردم ایران - محسن دلاویز

منبع : نفت ما

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
با درود خدمت کاندیدا مستعفی مجلس دهم.

از اینکه ایشان حس مسئولیت نموده و نامزد انتخابات شده اند نشان از علاقه ایشان به مردم و کشور می باشد که شایسته تقدیر است لیکن آنجا که استدلال می ورزند بر علت استعفا و سپس مردم را به حضور و مشارکت دعوت می نمایند جای تامل دارد. زیرا چگونه می شود مردم را دعوت به مشارکت نمود و خود از مشارکت در نامزدی انتخابات کناره گیری کرد.
با سپاس
نظر شما: