واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان:

1267 شعبه اخذ رای مهیا کرده‌ایم



تدبیر24 :رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استانداری هرمزگان گفت: انتخابات نماد سلامت ، پویایی ، بالندگی ، اقتدار و مشروعیت انقلاب اسلامی و حمایت ملت از دستاوردهای آن است و نخبگان سیاسی و اجتماعی برضرورت مشارکت مردمی در باشکوه برگزار شدن این امر خطیر و گزینش کاندیداهای اصلح تاکید دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، علی رئوفی در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل این کمیته برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی منابع و امکانات برای حضور حداکثری مردم استان هرمزگان در انتخابات 7 اسفند ماه سال جاری اظهار کرد: تمهیدات و کلیه ملزومات مورد نیاز جهت برگزاری امر انتخابات بر اساس هماهنگی های بعمل آمده و تقسیم کار برای 1267 شعبه اخذ رای مهیا شده است.

وی درباره اهمیت برگزاری انتخابات افزود: فرایند انتخابات از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راس امور بوده است؛ لذا در تاریخ 37 ساله جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس، ناآرامی‌های داخلی سال‌های اول انقلاب، اختلافات سیاسی، تنش‌ها و چالش‌های نهفته پس از آن مقوله انتخابات همیشه مورد نظرمسئولان نظام بوده است.

وی در همین رابطه اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در فصل اول و 14 اصل به هم پیونده خورده آن به دفعات از ضرورت انتخابات و برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه تاکیده کرده است.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استانداری هرمزگان همچین خاطرنشان کرد: انتخابات نماد سلامت، پویایی، بالندگی، اقتدار و مشروعیت انقلاب اسلامی و حمایت ملت از دستاوردهای آن است و نخبگان سیاسی و اجتماعی برضرورت مشارکت مردمی در باشکوه برگزار شدن این امر خطیر و گزینش کاندیداهای اصلح تاکید دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون از نظر آماری قریب به 23 هزار نفر از عوامل اجرایی ، بازرسی ،انتظامی و پشتیبانی ساماندهی شده‌اند و در حوزه فناوری اطلاعات سه دوره آموزشی مدیریت شبکه، سامانه جامع انتخابات ، سامانه احراز هویت جمعاً به میزان 1170 نفر ساعت برگزار و برای تسریع در امر اطلاع رسانی وب سایت ستاد انتخابات طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: در بعد سخت افزاری 55 دستگاه کارت خوان کارت ملی هوشمند برای امضاء الکترونیکی و 240 دستگاه احراز هویت بین فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان توزیع شده است.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استانداری هرمزگان درباره تامین و سازماندهی وسایل نقلیه مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان اظهار کرد جهت برگزاری انتخابات با هماهنگی‌های بعمل آمده تعداد 1264 دستگاه خودرو اعم از سواری، سواری کمک دار ، مینی بوس و اتوبوس آماده شده که با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه ارسال می‌شود.

وی درباره تعداد کل بازرسین انتخابات در هرمزگان اظهار کرد: در مجموع 1267 بازرس ، 110 نفر سر بازرس ، 13 بازرس ویژه و 44 هیئت بازرسی که در مجموع 1434 نفر بازرس بر امر برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: