واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
یک اتفاق نادر انتخاباتی

پشت پرده لیست بندی اصلاح طلبان در مشهد

هرچه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم اخبار پشت پرده لیست ها و ائتلاف ها بیشتر معلوم می شود. از احزاب قدیمی گرفته تا گروه های خلق الساعه ای که حتی بعضا پس از تایید صلاحیت افراد شکل می گیرد.


 تدبیر24اما یکی از ائتلاف هایی که به خاطر مواضع مشتت بزرگان آن در نیم دهه گذشته به سمت انزوا رفته بود و بار دیگر با گرمی طلوع اعتدالگرایان جانی دوباره گرفت و در اولین انتخابات مجلس پس از دوران کما به صورت گسترده ای شروع به کار کرد، اصلاح طلبان بودند.
اصلاح طلبان؛ که نمی توانستند با قاطعیت بر سر مواضع حزبی خود بمانند تا جایی که برای تاییدیه گرفتن حاضر به مسکوت گذاشتن نظرات خود می شدند اما پس از تایید صلاحیت چند مرحله ای، اقدام به تشکیل و معرفی ائتلاف اصلاح طلبان کردند.
اما هرچه بیشتر از زمان اعلان ائتلاف اصلاح طلبان در حوزه های انتخاباتی مختلف می گذرد میگذرد و به روز سرنوشت ساز انتخابات هفتم اسفند نزدیک می شویم، اخباری از منابع موثق و اگاه از پشت پرده گزینش و چینش لیست های ائتلافی اصلاح طلبان شنیده می شود.
در این بین یک منبع آگاه از تعاملات و قواعد بازی اصلاح طلبان مشهد پرده برداشت.
بنا به گزارش این منبع آگاه چند روز بعد از آغاز اولین جلسات شکل گیری ائتلاف اصلاح طلبان در مشهد ، پای مافیای زر و زور و تزویر به این جلسات باز شد و با سخره گرفتن تمام آرمان ها و احساسات مردمی که با هزارن آرزو منتظر لیست اصلاح طلبان بودند، کسانی را در این میان در لیست گنجاندند که گویی تنها یک ساعت پیش از جلسه اعلام لیست اصلاحات مشهد به جرگه اصلاح طلبان پیوسته بودند. افرادی بدون سابقه اصلاحاتی بودن که اساسا آبشخور فکری آنها در هاله ای از ابهام است.
آیا این بود اصلاحاتی که قرار بود اصلاح طلبان رقم بزنند؟ آیا قرار است به هر قیمتی از مردم پاکدل و پاک نیت رای گرفت و مسیری غیر از آرزوهای مردم را پیمود؟ چرا باید لیستی که برخواسته از متن مردم و بطن اصلاحات نیست در کلانشهری مانند مشهد مطرح شود؟
برچسب ها: تدبیر24 مشهد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: