واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

بی‌بی‌سی ملاک است یا انقلاب؟

هفته‌ای سرنوشت‌ساز را پشت‌سر می‌گذاریم، در حالی‌که افکار عمومی منتظر بررسی لیست‌های گروه‌های سیاسی و برنامه‌های کاندیداها هستند تا بتوانند به جمع‌بندی راجع به گرایش‌ها و افراد مختلف برسند، متاسفانه بداخلاقی و تخریب رقبا که از گذشته به یک رویه همیشگی فصل انتخابات تبدیل شده نیز به اوج خود رسیده است.



تدبیر24 :صادق مستور- هفته‌ای سرنوشت‌ساز را پشت‌سر می‌گذاریم، در حالی‌که افکار عمومی منتظر بررسی لیست‌های گروه‌های سیاسی و برنامه‌های کاندیداها هستند تا بتوانند به جمع‌بندی راجع به گرایش‌ها و افراد مختلف برسند، متاسفانه بداخلاقی و تخریب رقبا که از گذشته به یک رویه همیشگی فصل انتخابات تبدیل شده نیز به اوج خود رسیده است.
امسال اما تخریب‌ها شدیدتر است و جناح تندرو رسما رقبای خویش را با انگ انگلیسی تخریب می‌کند. استدلال آنها این است که BBC رسانه انگلیس از یک جناح به صورت تلویحی حمایت کرده است. حال سوال این است: اگر مبنای تندروها حمایت‌های رسانه‌های خارجی است، پس اوایل انقلاب اسلامی درست در اوج انقلاب 57 رادیو BBC مهم‌ترین حامی انقلاب بود و اخبار آن را پوشش می‌داد، همچنین رادیوهای دیگر مثل رادیو کلن و... آیا باید حکومت شاه انقلابیون را وابسته به انگلیس معرفی می‌کرد؟!
مگر حمایت رسانه‌های خارجی حاکی از مورد تایید بودن آنهاست؟ آیا جناح اصلاح‌طلب هم حق دارد جناح مقابل را روسی و چینی معرفی کند؟ زیرا در روزهای اخیر رسانه‌ها و مسئولین روسی از جناح اصولگرا حمایت می‌کنند. روشی که اصولگرایان تندرو برای رأی آوردن و تخریب رقیب پیش گرفته‌اند می‌تواند تمام بنیان‌ها را زیرسوال ببرد و حتی موجودیت انقلاب اسلامی را مخدوش سازد. زیرا انقلاب اسلامی هم در روز پیروزی از سوی رسانه‌های خارجی حمایت می‌شد. به‌ویژه رادیو BBC حمایت و پوشش خبری صددرصدی از انقلاب و تحولات آن داشت.
از طرف دیگر بسیاری از کسانی که امروز رقیب خود را با انگ انگلیسی تخریب می‌کنند اگر در احوال شخصی آنها تجسس شود انگ انگلیسی به آنها بیشتر می‌خورد زیرا بعضا برای هر بیماری و حتی برای چکاپ سالیانه به انگلیس می‌روند و پزشکان و بیمارستان‌های داخلی را قبول ندارند! فرزندانشان‌ در انگلیس درس می‌خوانند و اقامت انگلیس و... دارند. به نظر می‌رسد ادامه این روش دست تخریب‌گران را بیشتر برای ملت رو خواهد کرد زیرا کسانی درصدد افشای پشت‌پرده تندروها برخواهند آمد، همان‌طوری که برخی از آنها شعار ضدآمریکایی می‌دادند، ولی روشن شد که گرین‌کارت آمریکا داشتند و سیتی‌زن آمریکا هم هستند. اینجا نیز انگلیسی بودن به تندروها بیشتر می‌خورد چون آنها هستند که علی‌رغم فحش به انگلیس برای مداوا آنجا می‌روند و اقامت دارند و...
اصولگرایان تندرو این‌ روزها بسیار بداخلاق شده‌اند به نظر می‌رسد بداخلاقی آنها ناشی از ترس و وحشتی است که از پیروزی رقیب دارند. آنها می‌دانند در دوران حاکمیت یک‌ دست خود به آزادی‌های مردم و حقوق اساسی آنها بی‌توجهی کرده‌اند و حقوق شهروندان و مردم ایران را پایمال نموده‌اند به غارت بیت‌المال و چپاول مملکت دست زده‌اند و از پاکدستی و شعارهای فریبنده به اختلاس و غارت رسیده‌اند، لذا وقتی مردم به آنها پشت کرده‌اند آنها عصبی‌اند و درصدد دلسرد کردن مردم و عدم‌حضور آنها در پای صندوق‌های رأی هستند. بهتر است به جای این‌کارها و تخریب رقبا، از مردم عذرخواهی کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: