واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
رئیس سازمان نظام پزشکی:

آیت الله واعظ طبسی در کمای عمیق به سر می برد

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیت الله عباس واعظ طبسی در کمای عمیق به سر می برد و ثبات و حفظ شرایط عمومی وی در اولویت تیم پزشکی قرار دارد.

تدبیر24 : علیرضا زالی روز شنبه در حاشیه عیادت از تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران افزود: کادر پزشکی مجرب و کارآزموده با در اختیار داشتن همه داروها و امکانات مورد نیاز تلاش فراوان برای نجات جان آیت الله واعظ طبسی انجام داده اند.
وی بیان کرد: با این حال شرایط جسمی ایشان مساعد نیست و در وضعیت رضابت بخش به سر نمی برد.
وی گفت: تلاش تیم پزشکی معالج تولیت آستان قدس رضوی عمدتا معطوف به رفع مشکلات عمومی و مشکلاتی است که ناشی از یک اختلال انعقادی و نارسایی کبدی و کلیوی بوجود آمده است.
رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: اعضای این تیم می کوشند شرایط جسمی آیت الله واعظ طبسی را به صورت پایدار نگه دارند و اکنون شرایط از نظر علائم حیاتی و وضعیت جسمی در یک حالت پایدار و ثابت قرار دارد.
وی اظهار کرد: مشکلاتی که در ارگان های مختلف بدن تولیت آستان قدس رضوی بوجود آمده، کار معالجه را از نظر پزشکی دشوار کرده و در مجموع شرایط خیلی مساعد به نظر نمی رسد اما تیم پزشکی در حال تلاش است.
وی درباره مشکلات مغزی آیت الله واعظ طبسی نیز گفت: نمی توان در این باره قضاوت مشخص کرد ولی گمان ما این است که مشکلات ایجاد شده در مغز ناشی از بروز افت فشار خون و کاهش اکسیژن باشد.
زالی افزود: برای قضاوت دقیق در مورد مشکلات مغزی تولیت آستان قدس رضوی نیاز به زمان بیشتری است تا بتوان نتیجه مشخصی ارائه کرد.
وی ادامه داد: به نظر می رسد چند عضو از بدن ایشان دچار مشکلاتی است و تیم پزشکی در تلاش است شرایط عمومی ایشان شامل فشار خون، اکسیژن عمومی خون و وضعیت بافت های بدنی را بهبود و تنظیم کند.
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از مردم خواست برای بهبودی حال آیت الله واعظ طبسی دعا کنند.
تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: