واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

استقلال تهران نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال تهران را به دلیل اهانت تماشاگران منتسب به این تیم به گروه داوری دیدار با نفت تهران 200 میلیون ریال و پرتاب نارنجک در دیدار مقابل گسترش فولاد 100 میلیون ریال جریمه کرد.
تدبیر24 : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین حسین ترابپور مربی تیم استقلال تهران را به دلیل اهانت به عملکرد تیم داوری استقلال و نفت تهران و ایجاد تشنج در ورزشگاه تختی تهران 20 میلیون ریال جریمه کرد.
پرویز مظلومی سرمربی تیم اسقلال تهران نیز به دلیل انجام مصاحبه علیه تیم داوری از سوی کمیته انضباطی طبق ماده 67 آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات، 70 میلیون ریال جریمه شد.
براساس این گزارش، هر گونه اظهار نظر نسبت به مقامات رسمی مسابقات، قابل مجازات است درهمین راستا سرمربی تیم استقلال تهران پیش از این و در اقدامی مشابه و اعتراض علیه برگزار کنندگان دیدارهای لیگ برتری به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.
اعضای کمیته انضباطی در ادامه رسیدگی به تخلفات دیدار های لیگ برتری به موضوع دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز نیز رسیدگی کردند.
درهمین راستا، محمد نصرتی مدافع تیم گسترش فولاد تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی برابر دروازه بان تیم استقلال تهران جریمه شد. این بازیکن طبق بند 4 ماده 65 آیین نامه انضباطی از همراهی تیم خود در یک دیدار محروم و به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نصرتی در این دیدار با کارت قرمز داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.
سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی در مواجه به نصرتی تذکر کتبی گرفت.
اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه بان استقلال تهران را بر اساس ماده 63 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم کرد، رحمتی نیز در این دیدار با دریافت کارت زرد از سوی داور دیدار جریمه شده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: