واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

واکنش وزیر احمدی نژاد به شکست اصولگرایان

سایت خبری تحلیلی خرداد با اشاره به نتیجه انتخابات اخیر با تاکید بر ضرورت کنار گذاشتن اختلافات می نویسد : الان زمان مناسبی برای طرح این مسائل نیست که برخی مطرح کنند حضور یاران احمدی نژاد در ائتلاف بزرگ اصولگرایان کارگشا بود یا خیر. هرچه هست باید تمام شود.
 تدبیر24 : سرویس سیاسی خرداد به نقل از محمود فرشیدی می افزاید : البته بنده خبری یا حاشیه ای در این خصوص ندیدم ولی هرچه هست باید تمام شود چون طرح چنین موضوعاتی منحصر به ایام انتخابات بوده و جنبه رقابتی دارد.
وزیر آموزش وپرورش دولت احمدی نژاد در ادامه تاکید کرد: در شرایط کنونی مهمترین مساله برای همگان اعم از پیروزشدگان در انتخابات و حتی بازندگان این است که مسیر رشد و تعالی کشور را بعد از اجابت دعوت مقام معظم رهبری به شرکت در انتخابات دنبال کنند.
او در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان نمی توانند شرایط خود را به موقعیت اصلی جامعه نزدیک کرده و همچنان در تشکیل ائتلاف های انتخاباتی با مشکلاتی عدیده ای همراه هستند ، اعلام کرد : طرح چنین سوالی در این مقطع زمانی نمی تواند نتیجه بخش باشد. بهتر است که از حالا همگی اختلافات را کنار بگذاریم. البته ممکن است در ایام انتخابات اختلافاتی بین جریان های سیاسی چه در اردوگاه اصلاح طلبان و چه در اردوگاه اصولگرایان شکل بگیرد ولی اکنون زمان طرح دوباره این موضوعات نیست.
فرشیدی در پایان تاکید کرد: هدف باید وحدت برای رشد و تعالی کشور باشد . کسانی که دائما بر اختلافات تمرکز داشته قطعا درک درستی از جامعه ندارند و نیاز است که به جهت تضمین و تامین منافع ملی این دیدگاه و تفکر را تغییر دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: