واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

مرگ خواهر متوفی در ریزش دیواره قبر

ایران نوشت:ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت‌آباد پیرزنی 65 ساله را به کام مرگ فرو برد
تدبیر24:در پی بروز این حادثه شهروندان صبح سه‌شنبه در تماس با سامانه 125 با اطلاع‌رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌88 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 11:12 سه‌شنبه راهی محل حادثه در منطقه یافت آباد بلوارالغدیر کرد.

حسین حسین بیگی معاون عملیات منطقه 4 آتش‌نشانی دراین خصوص اظهار داشت: خانواده‌ای به اتفاق اقوام خود درمحل گلزار شهدای یافت آباد در حال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه‌های قبر، ناگهان دیواره‌های قبر فروریخت. وی افزود: به دنبال این حادثه خواهر متوفی که زن 65 ساله‌ای بود داخل قبر و زیر خروارها خاک مدفون شد. حسین بیگی تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ تلاش‌های خود را برای بیرون آوردن پیرزن گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی عملیات ایمن‌سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند و سپس با آواربرداری موفق شدند این شخص را از زیر آوار بیرون آورند و برای درمان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.
معاون منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی با اشاره به اینکه امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه بسرعت مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درمورد علت ریزش آوار هم‌اکنون توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال انجام است.
برچسب ها: تدبیر24 قبر متوفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: