واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۶۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

نامه محرمانه در شورای اصلاح طلبان

بعد از انتخابات هفتم اسفند جمعی از نمایندگان جبهه اصلاحات در شهرستان ها به تهران خواستار مداخله تهران در امور شوراها شدند که این موضوع نیز مورد قبول شورای عالی سیاست گذاری تهران قرار گرفته است و به رای گیری گذاشته خواهد شد.
تدبیر24:یک عضو شورای عالی سیاست گذاری از نامه اخیر شورای عالی سیاست گذاری شهرستانها به تهران خبر داد و گفت : بعد از انتخابات هفتم اسفند جمعی از نمایندگان جبهه اصلاحات در شهرستان ها به تهران خواستار مداخله تهران در امور شوراها شدند که این موضوع نیز مورد قبول شورای عالی سیاست گذاری تهران قرار گرفته است و به رای گیری گذاشته خواهد شد.
به گزارش "گذارنیوز” به نقل از خرداد، یک منبع آگاه در گفت و گو با خردادنیوز از نامه اخیر شورای عالی سیاست گذاری شهرستان ها به تهران خبرداد و گفت : شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان در مساله هفتم اسفند یک مصوبه گذراند که شورای عالی سیاست گذاری تشکیل و زمان ماموریت شورا را برای اسفند ماه گذاشته و بعد از آن ماموریت تمام شود. لذا برنامه آن بود که در حوزه های خارج از تهران ، شورای عالی تهران به مسائل مداخله نکند  اما بعضا دامنه کار شورای تهران تا آنجایی توسعه پیدا کرد که نوعی دخالت در امور استان ها از آن برداشت شد.
این عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد : بر همین اساس جمعی از نمایندگان اصلاح طلب استان در شورای سیاست گذاری طی نامه ای به تهران خواستار پایان این زمان ماموریت شده تا در ادامه امور به کلی با استقلال شهرستان ها دنبال شود.
به گفته او ، این نامه در جلسه اخیر نیز مورد بحث قرار گرفت و قریب به اتفاق اعضای شورا با آن موافق بودند ولی چون زمان محدود بود رای گیری در خصوص این موضوع به جلسه بعدی موکول شد . البته این رای گیری به زودی انجام خواهد شد و شهرستان های عهده دار وظایف خود می شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: