واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۶۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
دبیرکل حزب اراده ملت:

مجلس نهم حالت جنگ اعصاب را به جامعه پمپاژ می کرد

در حال حاضر شرایط برای همدلی و همراهی دولت و مجلس کاملا فراهم است.
تدبیر24:احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفتگو با آریا در خصوص تعامل مجلس دهم با دولت گفت: در حال حاضر شرایط برای همدلی و همراهی دولت و مجلس کاملا فراهم است با توجه به ترکیب نمایندگانی که تا کنون رای آوردند، در مجموع یک مجلسی خواهیم داشت که دولت را همراهی و با کمک هر چه بیشتر برای حل مشکلات کشور و مردم حرکت خواهد کرد.
وی افزود: هر قوه ای مسئولیت خودش را دارد کشور با قانون اساسی خود مجلس را به رسمیت می شناسد. با توجه به اینکه همه قوا با هم در تعامل هستند، هر قوه ای وظیفه خودش را دارد و هیچ یک از قوه نمی تواند جای دیگری را بگیرد چرا که کارایی و برنامه هر کدام از قوه ها مشخص و جدای از دیگری است. روی کار آمدن مجلسی که همسوی با دولت است، مرسوم است و به بهتر اداره شدن امور نظام و کشور و پیشبرد برنامه ها کمک می کند. اگر غیر از این باشد، منابع کشور از بین خواهد رفت. مجلس نهم مجلسی بود که همیشه در تنش با دولت بود، تنش هایی که هیچ اولویتی برای کشور نداشت و بیشتر حالت جنگ اعصاب را به جامعه پمپاژ می کرد.
حکیمی پور در خصوص کارآمدی مجلس دهم نیز گفت: برخی از اصولگرایان با دولت همراهی می کنند اما برخی از چهره های افراطی در مقابل دولت قرار می گیرند. مجلس چون عقبه ای در بیرون دارد، چهره های جدید هم که وارد مجلس شده اند، نمی توانند خودشان کاری انجام دهند اما از سوی جریان های سیاسی مورد حمایت قرار می گیرند.
برچسب ها: تدبیر24 حکیمی پور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: