واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۶۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
در آستانه سال نو؛

غبارروبی بدون واعظ طبسی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه سال نو؛ صبح چهارشنبه روضه منوره رضوی در آیینی باشکوه با حضور علما و خادمان این بارگاه و مدیران ارشد خراسان رضوی غبارروبی شد.
تدبیر24:حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آیین حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، رشیدیان استاندار خراسان رضوی و عزیزیان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی حضور داشتند.
وی بیان کرد: در ابتدای این مراسم دو تن از قاریان بین المللی بارگاه منور رضوی به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند و به صورت همزمان درب ضریح مطهر حضرت رضا (ع) نیز گشوده و نذور زائران از داخل ضریح مطهر خارج شد.
وی اظهار کرد: در ادامه مراسم حجج اسلام و مسلمین محمدی گلپایگانی، رئیسی و علی واعظ طبسی، علم الهدی و رسولی محلاتی وارد ضریح مطهر شده و ضمن غبارروبی فضای داخل ضریح، سنگ مضجع منور را با گلاب شست و شو دادند.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در مدح حضرت رضا(ع) و نوحه خوانی در سوگ شهادت حضرت فاطمه (س) و قرائت زیارت شریف امین الله زینت بخش این مراسم بود.
حجت الاسلام حسینی گفت: پس از آیین غبارروبی نیز حاضران بر مزار حضرت آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آن فقید سعید را گرامی داشتند.
برچسب ها: تدبیر24 غبارروبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: