تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
علیرغم صادرات به امریکا

آرزوی اسرائیلی ها برای خوردن پسته ایرانی



تدبیر24  :رادیو "پی آر آی" امریکا با انتشار گزارشی تحت عنوان آیا اسرائیل می تواند پسته ایرانی وارد کند؟ از زمانی که روابط میان اسرائیل و ایران پس از یپروزی انقلاب اسلامی به این سو قطع شده است واردات پسته از ایران به سرزمین های اشغالی نیز به حد چشمگیری کاهش یافته است.
به گزارش خرداد، این رادیو می نویسد:"شهرت پسته ایران جهانی است. اکنون به مدد لغو تحریم های امریکا، ایران می تواند این سوغاتی افسانه ای خود را به امریکا صادر کند. کشاورزان پسته در امریکا اکنون از حضور محصولات رقبای ایرانی خود نگران هستند. با این حال، ممنوعیت واردات پسته از ایران به اسرائیل پابرجاست و اسرائیلی ها هنوز هم نمی توانند طعم و مزه پسته ایرانی را بچشند".



 

"ماهان یهودا" صاحب اصلی ترین فروشگاه مواد غذایی اسرائیلی در بیت المقدس که ادویه جات و ترشی جات و شیرینی و میوه و سبزیجات می فروشد اما پسته ایرانی ندارد. "یارون حمامی" دیگر مغازه دار اسرائیلی می گوید:"یک مرد اسرائیلی در تلاش برای واردات پسته از ایران بود اما پسته هایش توسط مقام های اسرائیلی ضبط شدند. واقعیت آن است که پسته های ایرانی عالی هستند. من اصالتا ایرانی تبار هستم.  واردات پسته برای من هم غیر قانونی است".




این رادیو اشاره می کند که حمامی به جامعه یهودیان ایرانی تبار در اسرائیل تعلق دارد و دوست دارد طعم و مزه پسته ایرانی را بچشد اما او می گوید که تلاش های صورت گرفته اش در سال گذشته برای واردات پسته از ایران بی نتیجه بود و پسته ها در بندر اصلی اسرائیل مصادره شدند. او می گوید:"ما این کار ار می توانم از طریق ترکیه انجام دهیم. او می گوید که برخی از مغازه داران با حقه بازی پسته هایی که از یونان می آیند را به اسم پسته ایرانی با قیمتی بیش تر می فروشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: